Pages

Maki... sorry...

Salammss..
Hi uolss..

harap maaf..harineh entry agak menghampiri ke arah kutuk mengutuk..
sekadar luahan perasaan..sbb aku xleh nk maki org tuh..

ok, skrg aku hnye mampu meluahkn disini pd saat ini..
sbb?? aku dh hangin sgt neh..

kepade: org yg tertentu

kalo korang, leh ke keje dgn org yg xde semangt berpasukan??
aku ingtkn aku sebgai seorg yg mude xde semangt tuh..
rupe2 nye org yg lbh berusiaa lg x phm..
aku taw laa weih ko byk keje..
tp for sure call tu utk ko kn?? nape ko sndri xnak angkt??
nak gak org lain angktkn utk ko...
pastu ko leh wat muke xdgr lak kn??
aku taw bnda kecik... tp kalo 10 kali tepon ko berbunyk..
10 kali gak aku yg angkt, sape tahan weyh????

argghhh...

sume yg ko ckp, sume btol kn??
mentang² laa ko tuaa...hehe..
walaupn aku taw ape yg ko ckp tu sume ckp kosong...
pastu kn, ko kalo nk bcerite xleh ke ko tnggu org lain hbs cter dlu???
ko phm x erti kate hormat menghormati haaa???
erkk...mgkn ko x phm kot..sbb tu ko suke potong ckp org..
dan akan meleret2 plak ko bcerite pasal famly ko..
sket² daa laa weih..aku x leh ingt sume famly ko kalo cter skali jalan..
ramai sgt laaa...

dan yg paling aku nyampah ngn perangai ko neh..
ko ckp slow² sket leh x??
ko taw, speaker ko tu mengalah kn speker dlm cinema taw...
aku jd migrain kalo dgr sore ko..
sore aku pn kuat gak..
tp aku rs lg kuat sore koo...

dan..ko jgn laa ske malukn org lain k..
aku taw ko mmg bgs..bgs dlm sume hall..
tp org lain pn ade perasaan..ade hati..
ingt ko sorang je ke ade hah??

dan seterusnye...
biarlaa aku maki dlm hati aku neh jek..
ya Allah, berikn laa kesabaran di hati hamba mu ini..
smoge masih ade sihat hormat aku pade die..
aminn...

Note: oh, kalo sesape terbace dan terase..i'm sooo sorry..sape mkn cili api, taik telinga die yg cair sndri k..




3 comments:

  1. Sabar feez,bagusla ko luahkan kat sini dari pendam dan meletup kat luar. nnt lagi lagi insiden tak diingini. Harap dia baca dan fahami isi hati ko dan dpt cari jalan penyelesaian.

    ReplyDelete
  2. wahh sian kat feez..sabar taw,.org cm tu ptut di ajar sket!

    ReplyDelete
  3. ♥ corey --> yes bro.. nk xnak..kna gak wat luahan kt cnie..takut silap hr bulan meletup plak amarah di hati..

    ♥ rizz --> thanks rizz..mmg nk ajar, but rs hormat tu still ade lg kt die.. =)

    ReplyDelete

Kata Anda?