Malam Td..

Mlm td..
sedang enak aku melayan astro ria smbil menjamah sedikit kek buatan ku.. **eheh..nk bgtaw gak tuh..

handpon ku berbunyik tnda msj msuk..
aku cpt² menekan button utk membaca msj..
ku sangkakn abg ♥ ku..
rupe² tidak..

hurmm.. sile luangkan mse anda utk membaca bait² SMS tersebut..

him: hi awk, duk wat pe tuh awk?
me: x wat pe.. dok tngok tb je..
him: Ops lupa r.. awk arini x keje (die keje kt ganu dh). guane cter, meh r mari ganu, makang kopok lekor,lacho molek kecek ganu..hehe
me: InsyaAllah, smpai jgk nnt..
him: awk, kte smlm trn kuantan, boring tahap cipan, p tgk transformers. jauh btl nk tngk wyg, dlu dkat je.. kalo nk dtg bgtaw r..nnt blnje mkn ikang bkr boh.. ermm..lame x mkn.
me: Hurm..insyaAllah..tngok laa..dh kumpul duit byk sket leh laa g jalan2.. ingt bln 10 nt nk wat trip g cherathing.. x sure lg.. so, keje awk camne?

dh perbualan kami terhenti di ctuh..
tiada tanda2 msj die akn msuk.. fuhhh lega...

hurmm.. mst korang tertanya² siapekh gerangan die kn?
it is my ex..sdah hmpir 4 bulan selepas entry neh kami x de pape hubungan..
kwn mgkn kot.. utk syg kembali tidakk.. x mgkn..

aku x phm.. ape yg die nk dr aku lg?
x ckp lg ke menyakiti hati aku.dgn ego die yg lebih tinggi dr langit..
ckp laa.. walaupn sekadar kwn, tp x mgkn utk mnjadi rapat semula..
arghh.. aku terhimpit..
die yg nk perpisahan neh.. tp die yg mengejar aku balek..
dan die juge rapat dgn ummi aku..
mcmane neh? kdg2 die akn tepon ummi aku bertanye kabar..
dan die jugek suroh ummi aku smpaikn slm syg kt aku..
ape makne sume neh?
tolong laa.. jgn hampiri aku dgn cara camtuh..
seyes.. aku lgsng x suke..

aku rase cam nk nyanyi lagu khatimah cinta..
♪♫ sudah laa sudah.. ku harus pergi..
jgn kau tangisi aku lg..
Biarku bawa seluruh cintamu..
Ku dakap dalam tidur panjangku
..♪♫

hanya sekadar lgu.. ckp laa smpai di cnie..




2 comments:

  1. huish..
    bagus nyer. msih kontek2 lg yerk.
    abg x jeles ke. keke

    ReplyDelete
  2. ♥ an --> abg x jeles kot..
    tp die suke bc2 msj jgk..
    alaa..kdg2 ex abg pn msj abg jgk..
    no prob kot..
    kna phm situasi msing2..

    ReplyDelete

Kata Anda?