Pages

Penjara Pudu Dalam Kenangan

Hai, Assalamualaikum. Salam Ukhwah, salam 1 Malaysia. :D
Dikala entry ni ditulis, sepatutnya kerja-kerja merobohkan tembok penjara pudu tu siap hari ini. Sepatutnya lah, tak tahu laa pulak maklumat terkini sbb saya punya tempat tinggal jauh sangat dari Penjara Pudu.
Secara terus terang, saya tidak pernah tahu pun pasal Tembok Penjara Pudu ini dirobohkan.  Nampak sangat tak ambil tahu situasi semasa. Ya, saya agak lama tak tengok tv, tak baca paper.  Kdg² jenguk BHOnline pun sekejap².
Rasa sedih juga bila tengok video ini. Kredit for BHOnline. (more)


New entry update.

Do visit my official blog

4 comments:

  1. ayaa alyy: err, tak pasti pulak.. :D rasa perbesarkn jalan kot.

    ReplyDelete
  2. sedey woo,tembok kene roboh...ish3...kenangan berpuluh tahun ilang camtu je..

    ReplyDelete
  3. dah la tempat tu berhantu.. lagi mau bina pusat komersial.. tgk la camne nanti..

    ReplyDelete

Kata Anda?