I Miss u So Much!!! utk Some1 Jek..

yeah..i miss him so much laa..
tp td baru di kaunselingkn..huhu..dr sorang kakak yg amat dipercayai..
"jgn pcaye kate² org tuh slagi die sndri x btrus-trang..n yg penting pcaye dan setia"
huh..ntah laa..cmne nk ckp tntang perasaan neh yek..
aku pn x paham..perasaan neh ade kale leh berubah..ade kale menten camtuh jek..


u noe wat, i'm still at office rite now at saturday around 3 pm..
huhu..rajin x?

carik mkn utk diri sendirik laa.. dan cuba untuk larikan diri dari keadaan yg bserabut
dan kerinduan yg teramat neh..

saye sedang rindukn sape yek?
hurmmm...


" kau begitu sempurna,
dimataku kau begitu indah,
kau buat diriku akan slalu memujamu,
disetiap langkahku,
ku kan slalu memikirkan dirimu,
x bisaku bayangkan hidupku tanpa cintamu"


nak nanges aa..mlm td nanges lg..
uwaaa..some1..please help me..
do u have same feelling like me?


i miss u so much!!!
hope u will happy with some1 u love, u like, u gonna miss her so much..

saye x dpt bkate² di depan awak,
saye hanya reti utk meluahkan di SINI,
kerana kita masing² mempunyai org yg disayangi,
saya tidak reti utk menipu perasaan,
saya hanya pandai menyembunyikan perasaan itu,
namun cukup hanya dengan duduk berbual dengan awak,
saya ckp gembira dan senang,
saya harap, andai awak tbaca kata² ini di sini,
awak tidak akan melarikan diri dari saya,
biarlah kita bsama sebagai kawan kalau AnDai ITU TAkDIrNYA..
=)
jadi, saya harap pesahabatan ini akan berterusan sampai bila².

thanks kerana sudi utk menjadi seorang teman, abang dan penasihat yg baik..

"11 januari bertemu,
menjadi kisah cinta ini,
naluri berkata, engkau lah milikku.."

2 comments:

  1. rindu dia ek?? ckp jer i miss u kat dia..kompem dia penin nyer..ekekek
    berani??

    ReplyDelete
  2. alamak.. x berani aaa..huhu.. malu pn ade..hehe

    ReplyDelete

Kata Anda?