:: masih di opis terchenta ::

wahHH!! *tru style stacy..
aku masih di opis bahh!!
skrg jam 9.01pm..cuace, kpanasan *econd ditutup,kedekut pnye bosh..
ketiak dh bpeluh² neh..hehe..

hurmm..aku baru x sat td tngok result MUET aku..
gempak gloo siot!!~~wakakaka
aku dh agak dh aku dpt band brape..
so, aku x moh bgtaw ye..

huh..keluhan utk kali keberape ntah hari neh..
aku rs x best btol mnggu neh..walaupun!!
minggu neh g trip..
aku lg ske minggu lepas..hari² p lepak ngn die..
minggu neh aku rs suram jek..
xbest..serius ☺
knape laa ade minggu neh yek?

al kesah, aku xdak laa nk cta pe sgt..
smlm p mkn steamboat kt Alamanda..bestnye..
then, aku nmpk skali lg die mnangis..ish, buwok aa die nanges..
jgn nanges lg ye..hehe

*smlm aku smpt tngok pendebatan antara Datuk Seri Anwar Ibrahim ngn sape ntah..
critenye Hari neh perintah, esok turun harga minyak.. aku x nak laa komen lebih²..sat g x pasal² aku yg kna..huhu..
personally aku rs ape yg DSAI ckp tuh btol, die byk kna hentam berunsurkan peribadi..
x byk pn soalan yg sepatutnye dijawab, dorang jwb..huhu
hurmm..ntah laa..aku pn x pasti..hanya Allah je yg Maha Mengetahui segala perkara yg berlaku..
ape² pn doa org teraniaya sentisa akan dimakbulkan..jadi smoga keluarga beliau tabah dalam setiap dugaan mendatang.. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?