Khas utk an.. =)


Assalamualaikum...
hi sumer.. salam tngahari..
korang dh lunch ke?
hari neh aku bercuti dr diet.. hahaha..
dpt laa melantak nasik goreng cina 1 pinggan..
nak2 pulak.. mkn ngn abg♥..
die dlm proses pujuk aku laa tuh.. ade kes mlm td..
tp mls aku nk ingt..hikss..

ouhh..sile lyn pict di atas.. cik feez memakai pakaian rasmi office..
mcm security guard lak kna ade baju seragam..hahaha..
malu weihh..pas keje nk g mane²..
even time lunch td akak kedai tuh ingt aku dh tukar keje..
miaahhahaa..mane x nye 1st time aku g mkn kt ctu dgn bju neh..
dkt 2 minggu dh kami sekeluarga office terpakse pakai baju neh..
hari² lak tuh.. pasneh, baju2 kurung segala yg dipakai ke office dlu..
kena laa bungkus,pastu simpan dlm store..
kesian baju2 cantik aku tuh..
dh xleh pakai dh..

ishh..xleh jd.. kena carik keje lain scpt mgkn neh.. hehe.. =)


::picit gmbr utk melawat belog an::


haaa.. ape tuh yek??
khas utk cik an kte.. hehe.. pesanan dr jauh tuh..
akhirnye permintaan mu tertunai jgk ye an.. ahakss..
tngu ye.. sok2 smpai laa tuh..
abg♥ fyzah dh g post td...

haa.korng mst tertanye² ape tuh yek..
tngu laa next entry k.. ;p

2 comments:

Kata Anda?