Xtvt Hari Cuti - Prelud..

Salam to fellas.. hikss..
Tajuk diatas membuatkan hormon² didalam badan terapung² meminta tuan badan melebihkan masa utk menaip entry..

Yihhaa.. saya ingin merungkaikan aktiviti sepanjang hari cuti.. saya serik sebenarnya utk bercuti secara marathon.. sangat bosan jika tidak membuat sebarang xtvt.. contohnya seperti cuti Hari Raya Aidiladha yg lalu,memakan masa yg agak lama iaitu 3 hari.. 3 hari dlu waktu sekolah.. kalo bercuti bkn maen terlompat² kalah monyet kat hutan sebelah kelas (al-maklum, sekolah saya terletak di sebelah hutan di kawasan Taman Petaling). Tetapi kalo dapat cuti free banyak² sekalipn and kita tidak merangka sebarang dua agenda.. menganga laa dudok dirumah yer.. ahaks.. berbalek kepada contoh tadi.. di hari raya tidak lengkap rasanya kalo kita tidak pulang ke kampung.. sama waktu juga seperti saya.. boring beraya di Puchong.. sumer kawan-kawan balek kampung..

Okla.. sudah-sudahlaa berbicara secara highway.. apakah yg akan saya rangka utk esok hari, lusa dan tulat??



Esok hari Jumaat.. hari pertama berpercutian.. bermula daripada tengahari.. saya akan menghadiri tea party percuma..  saya telah mendapat undangan khas hasil daripada kepantasan saya menghantar email kepada penulis blog sensasi selebriti aka budiey.com yg berkaitan dengan kehendak beliau bertajuk, saya mahu ke tea party GLOW & GLAMOUR .. ouh.. sgt teruja oke.. sila klik pada link yg diberikan utk mengetahui xtvt yg bakal diadakan.. hiks..

Pada petang hari pula, merupakan xtvt berenang dan berpot luck.. wahh. .dah lame x swimming..sambil makan2 lg.. yeah..yeah.. harap2 sok x hujan laa.. ouchh...

Hari sabtu... hurm.. hari neh lepak saja dirumah kot.. x plan nk wat xtvt ape lg.. mgkn tidow satu hari atau..
menjadikan diri sbg bibik sepenuh masa..

Hari Ahad.. hari ini juga mgkn  saya akan ke sunway lagoon (saya bilang mungkin sbb takut hujan diwaktu pagi).. yeah..yeah.. semakin teruja..


sambil membawa anak adik bongsu saya yg sepanjang cuti skolah hanya memerap di rumah menjaga Abu..
Siapa abu?? haha.. nantikan kisah seterusnya.. Abuuugiiit...

Nota Tangan: semoga segala perancangan mengikut skala ritcher yg di impikan.. dan semoga kawan² selamat dalam perjalan kemana jua destinasi di percutian hari ini..


1 comment:

Kata Anda?