Terlepas sudah gian saya.

Iya, sejak 2 3 hari yang lepas, saya sangat tergiankan benda ni..  Kesan gian itu mengakibatkan saya mengalami beberapa kesan seperti, badan mengigil-gigil, mata terjeling-jeling, mulut ternganga-nganga, air liur terleleh-leleh.
Selagi tak terlepas gian saya, selagi tu kesan yg dialami saya tak berhenti. Tapi, kesan-kesan tu semua hanya akan terjadi bila saya melihat kelibat sang DURIAN..
Saya akan mengalami kesan badan mengigil-gigil bila tengok org jual Durian kat tepi jalan, tapi saya tak sempat lagi nak bersinggahan.
Kesan kedua mata terjeling-jeling sbb saya sangat jelous melihat kelibat manusia makan durian kt kedai tepi jalan tuh. Mulut ternganga-nganga pulak sebab saya tengok tweetpict Hanis Zalikha makan durian dan air liur terleleh-leleh lagak budak kecil mahukan susu ibu dia sebab dah tak tahan sangat nak makan durian. (Buruk perangai saya kn?)  (more)

1 comment:

Kata Anda?