Should I ???

**PLEASE CLICK THE PICT FOR ENLARGE**

Assalamualaikum..W.B.T..

Hi uoolsss..
sihat² ke??huu..
feez ok jek..cume kebizian melanda dgn hebatnye..
jd agak payah utk hupdate..
ini pn curik2 mase utk tempek gmbr diatas..


Feez nk mintk bantuan anda sumer KWN²..
crite neh mmg ade kna mgena dgn gmbr diatas..
**sile klik gmbr tu k..


Sebenarnye feez dpt panggilan utk exam Medsi..
Medsi neh ade laa merupekan salah satu ujian dimane sape² yg nak smbung blaja di UPSI
dan utk mgambil ijazah sarjana muda pendidikan (perguruan).. SO, sape² yg lepas ujian neh layak laa utk blaja di UPSI..
aduyai...
nak g amik exam neh ke x nak ek??


pada hari yg sme gak feez kna g exam utk kemasukkan ke USM lak..
masalh feez di cnie.. feez lgsng x minat utk mengajar taw..
so, should I go to take the exam????
perlukaaahh??


arituh feez isi borang dan mintk course cikgu neh pn smata2 utk memenuhkan kuota..
hehe..
kan dh kna panggil utk exam..
hamik koooo...





4 comments:

  1. hehhe hehhe...

    terpulang laa...

    btw, wish u good luck :)

    ReplyDelete
  2. hurm. kalau an. g je lah exam usm tu :) keke.. dh itu yang fyzah nk, dh yang satu lagik fyzah kurang minat kan :)

    ReplyDelete
  3. laa ikot kata hari la feez...

    ReplyDelete
  4. kalau ase tak minat,tak payahlah..susah belajar benda yg kita tak minat..tp org kate tak rugi mencuba,mana tao rezeki kat situ kan?

    ReplyDelete

Kata Anda?