Showing posts with label Ironman 2. Show all posts
Showing posts with label Ironman 2. Show all posts

Bilalah dapat tengok agaknya kalau hari² pun Full Booked!

Haa, hamik sekali arung panjang tajuk kan saya bagi.

Excited gila oh saya nak tengok cerita ini. Sambungan edisi kedua Filem IronMan 2.. Maaf, saya tak pandai guna istilah bahasa filem. =)
..

Minggu ini macam nak pergi jugak tengok. Rasa tak senang duduk ok. Rasa ada benda tak kena.. Rasa ada orang rindu kat saya pulak.. HAHA.. Gila perasan. Tak sbr nk tengok baju baru beliau. Sapalah designer dia agak-agaknya kan??


Kalau En Jebard setuju, hari ini mahu bergegas ke Sunway Pyramid untuk membeli tiket tayangan hari rabu. Itu kalau single dating. Tapi kalau plan selasa jadi pulak, akan ada double date besok metonton cerita ini.. Wahh, mana satu nih. huhu..

Ok, sabar² berdoalah kalau kau pergi terjah kaunter tiket, masih ada lagi tiket utk esok atau rabu. Tak nak metonton dalam keadaan kepala mendongak okeh. Silap-silap, esok harinya terPAKSA amik MC sbb kepala tak boleh kembali ke bentuk asal.. Ngeh =D

Nota tangan: utk menghilangkan rasa keciwa tak dapat tengok edisi pembukaan, marilah sama² kita tonton trailer Ironman 2 disini.. :D