kebosanan yg membosankan bile dibosankan~~~~

huh..bad day sgt2 kat cnie = POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SYAH..
nyempes lak aku utk memulakan kembali kehidupan ala2 bdk skema..
cukp ar mase sem 1 dlu..
berbaju lengan panjan bwh punggung(kalu leh dorang nk suh pkai yg smpai lutut)..
btudung labuh ala2 ustzahh..siap kne letak 3 pin tudung..
aku pn tak tau sampai bile aku bertahan kt cnie..
tp memandangkan hanya sethn aku membelajarkan kepala aku kt cnie..
tpakse redha jer...
kt klas plak cam ok..tp yg aku tak thn nyer..
nk p n balik klas kne membuat aktiviti memanjat bukit..
thats means,tiap2 hari aku terpakse meredhakan diri aku membuat aktiviti yg aku tak brape ske nie...arggghhh...tak pasal2 aku kne tkr fesyen aku p klas..
kalu dlu mase kt PSP aku lebih gemarkan fesyen ala2 ayu + mekap sket2..
tp kini tidak lagii...cewahhh...
aku lebih gemarkan fesyen berbaju kurung n memakai kast converce..ala2 rock tak..
n mekap turut aku lupekan utk seketike..
kalu aku bermekap..nk2 lg siap bereye shadow..sure smpai klas jer dh ilang..drpd aku membazirkan mekap2 aku yg sememangnyer sket..baik aku berjimat cermat utk memakai 1 ketika nnt..huhu..
*simpan utk date yg paling pnting tuh..
mengenai gewe2 kat cnie...tak de lgsng yg melekat dihati ni..cewahh..
sbb hati aku dh bagi kt seseorg walaupun org tuh taktauu..biarlah rahsia dluu..
dn azam aku skrg nk blaja jer..mengenai org tu biarlah aku pendam kjap..sbb tak elok perigi cari tmba kan...
aku pun taknk memalukan diri sndiri..sbb aku tau dier ske kat org lai.:<

ermmm..roomate aku sume ade 4 owg termasuk aku jd 5..
ramai n riuh sket..tp busan gak sbb tak de membe2 tersyg aku kt cnie..nk story bnda2 sensitif+mengumpt pn susah..hehe..
yg paling pnting kat ctu akulah paling senior..paling tua katekan..
aku sndiri tak sangke umo aku dh nk masuk 21 taun..rs mcm dak2 lg jer..
huh..tak sabr nk tngu cuti sem ry cine nih..dh ar dpt tiket ari sbtu..
rs mcm lmbt lg jer walaupun sbenarnye next week hari cuti tuhh..
takpe2 fizah...sabar2.. sket jer lg..
wahai adik2ku n my beloved parent..tngulah kepulangan akak n anakmu ini...hai katill rindunye aku kat koo...hai MR BEAN..pe khabar??atol..fana n monyy..ingt jmpe cuti sem nnt tauu..miss u all a lot..tersgt2 rindu..
huhu..aku dh mule merepek2 dh nie..baik blah dluu..
salam rindu dr fizah utk PUCHONG...

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?