:: KnDuRI KnDaRe 1::

Date: 090808
Day: Sunday

Salam to Allz..

Smlm kn..aku catat rekod p 3 knduri skali gus..

1stly, Knduri kt PD..ex-opismate aku kawen..Cik Zuriana Zulk
ifli..dn skrg dh jadi Puan yep k.zu..
aku memulakan perjalanan ke PD seawal 9 am..awai kn? huh..mmg letey memandangkn aku dijadikan driver scr x lgsng..dn aku adalah satu² nye driver ye kwn²..
aku kuar rumah dr Puchong tu then pick my frend Eja & Nurul at sg way..
dlm 9.30 tuh bergerak laa kami bertiga p PD..
kami memulakan perjalanan dgn suasana yg kepoh kerana x taw jalan..hehe..
konon2 tuh nk gunakn jalan short-cut ke PD tuh..

tp disebabkn aku tiada keyakinan tahap melampau & 2 org tuh pn x bg keje same yg aku nk, aku pn mengambil keputusan utk melalui jalan Long-cut..

kami smpai ke rumah pengantin dlm pkul 11.15..hehe..
lmbt btol..mmg bajet nk smpai sn sblm pkul 11.
*utk pengetahuan korang, kwn aku tuh bersanding pkul 12 taw..
tp oleh krn dgn xtaw umahnye..x ingt jalan.. terlewat 15 minit..

then, smpai² tuh trus c eja neh ajak msuk umah & bilik pengantin dlu..huhu..
merasa ko tngok pegantin ngah bersolek..n merasa ko jmpe bini
Ketua Menteri Sabah..kalo x silap aku laa..huhu..




:: neh laa puan seri tuh ::
aku xdak dlm gmbr laaa...













pastuh, kteorg smpt lg ngusik² pgantin sblm p makan..











:: Ngan K.zu d Plamin ::

pas mkn tu..tngu la pgantin nk bsanding..aku n kwn2 aku tuh pn p laa menempek nk bgambr ngn pgantin pompuan..hehe..
mrasa ko bsanding sat ats plamin tuh..huhu

#kt bwh neh diantara dialog usik mengusik pengantin ;p

>me - k.zu, sat g ada x sesi baling² bunga kt tangan k.zu tuh..huhu
>k.zu - bunga neh berat dik oii..sat g bkn ko dpt bunga, dpt benjol ada laa..hehehe...

>eja - k.zu, eja pegang abg lan leh x?
>k.zu - ko penah x rasa penerajang pengantin pompuna? ;P

>me - k.zu, napa mke k.zu nmpk comei sgt ha?
>k.zu - korang neh, jangan laa wat aku gelak..aku x leh nk gelak laa..



Neway, kpd K.zu & Abg Lan, fizah & warga CCT mengucapkan Slamat Pgantin Baru, Moga Kekal Ke Anak,Cucu,Cicit.. smoge berbahagia ke akhir hayat hendaknye..Amin..

Selepas sesi fotografi & acara selingan yg len, kteorg bercadang nk grak balik..
tp sblm tuh p pusing² PD dlu..bkn snang nk mai kn..



*konon² nk mandi laa laut PD tuh..tp cuaca mak aih..mmg panas terik tahap cacing kepanasan..
mane x nye..dok tepi pantai kol 2 ptg..

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?