:: SeKadar LuAhAn HaTi ::


sekadar luahan hati... =|

siapa aku untuk aku menilai seseorang dgn mata kasar,
Manusia bisa berlakon di dpan manusia, bisa menunjukkan perasaan kasih & syg tnpa mengira siapa, * sbg sesama manusia,sepatutnya kta mencurahkn kasih itu dgn ikhlsnya..
aku juga manusia biasa, x bisa menahan gelodak hati,
kadang2 aku merasakan aku tidak jujur pada diri sendir, malah kepada org sekelilingku,
aku harus bersikap hipokrit *aku tidak rela hati sbenarnye, tp ada perasaan lain perlu dijaga,
bkn 1 perasaan..tp 2!
namun biarlah hanya tercurah disini..
apa yg aku harus lakukan hanya berserah pada yg Maha Kuasa,
yang memahami setiap perasaan manusia di bumi ciptaanNya..

aku sedih, namun aku harus sembunyikn perasaan tuh.. *iya seharusnya
"biarlah berlalu di bawa zaman,
biarlah hanya tersurat sbg kenangan..
kenangan yg aku cuba utk lupakan.."
tp smpai bla?

bla kte masing² udah ketemu jalan hidup *pasangan sendiri..
mgkn itu jawpnnya..

tidak mengapa.. biarlah berhenti disini saja..
menjadi 1 titik utk menilai sikap manusia di mata manusia yg lain..






No comments:

Post a Comment

Kata Anda?