PeRasaaN INi..hAti iNI..

Alopps..
Iya, knape trase kepingin utk menaip mlm neh..
Nowadays, aku rs cam sedih+marah+hari yg muram+not heppy..ntahlaa..
bkn x bsyukur, but aku rs cm xleh nk handle life aku..
rs cam terover workaholic lak..
sejak bos kecik aku tuh cuti bersalin, aku rs aku laa org paling popular+paling bzy kt CCT tuh..
sorang² akn cari aku every minute..arghh..sooo stressfull..
cmne neh, kowang kalo ade nasihat or cara² utk kurangkn perasaan marah+stess silelaa tnggalkn komen yek..
brape kali dah aku nanges sbb keje..maybe sume neh aku xbese lg kot..
tp bnda² camnie gak mengajar aku cara utk handle diri sndiri yg kdg² become like Ahli SIhir..
*mata pndg org pn cam nk sumpah org tuh jek..huhu
mmg laa..kalo dipk kn keja mana yg x stess, x urgent kn?
aku neh bkn robot meii..bos tolonglaa fahami rintihan hatiku ini..
tolonglaa kurangkn beban kerjaku..
then, utk minggu neh, 1 minggu aku kna keja..lu oll pk laa cmno..*sib bek ABC..
sok kna msuk keje, ahad pn kene msuk..
ble aku nk p soping raya neh...uwaaaaa...baru bajet nk p borong sok ptg..

nk cita pasal cyg aku lak laa..
i think we oll smakin renggang laa..aku xtaw nape, dis week nk msuk 3 minggu x jmpe..
next week, die nk balik kg dh..aku pn sm..
jmpe pas raye je laa kot.. last day aku x sehat, slalunye die risau laa jgk..
neh aku yg tepon die ngadu² bagai nk rak, but not response from him..
today, 1 hari x msj org call..i dunno if he mrajuk wif me, or me yg mrajuk wif him..
dah laa..aku maw tito..pewut smakin memuncak sakit nye..

note: dis nite i've received msj from some1 I did not about the no..so touching meii..
" Ya Allah, DIbln Ramadhan nie, muliakan & sayangilah hambamu FIZAH (wich is me)
yg baca msj ni, berkatilah dia, sihatkan tubuh badannya, limpahkan rezekinya, kuatkan imannya, berikanlah kenikmatan ibadahnya, jauhkan dari fitnah & penghinaan diatas kecantikan yang Engkau beri padanya, suburknlah benih keimanan dgn penuh kasih sayang serta takwa tanpa alasan, makbulkanlah doanya yg murni..
Amin..
Selamat Bermimpi Indah..
Wahai Kawan Yg Baik.."
thnks..so touched my heart..walaupun...

1 comment:

  1. hehhe hehhe....

    kamu terlampau penat...that's why kamu pikir mcm2....

    cuba untuk sentiasa positif...

    btw, kalau aku stress...aku bantai tido ajer...hehhe hehhe

    ReplyDelete

Kata Anda?