Selamat Bercuti & Salam Aidilfitri 1429 Hij





Salam u olls..


Sihat sumenyer? hope kowang sihat laa sbb x smpai seminggu kte nak raya kn..


huhu..sangat xcited utk menyediakan duwet raya & kueh raya..serta x lupe jgk ketupat raya..



oke, mmg dh lame x hupdate neh..


bkn xde citer ke ape..keje den tlalu byk lorh..cyan den kn..


nak dkat² cuti neh, cam² keje dpt..


dan my opis dh kuar MEMO mengatakan kiteorg xleh cuti hr Isnin neh..




wat da hell dorang nk cmneh..


kpale otak berjambul laa...dh laa every years no bonus + duwet raya..


neh x kasi cuti plak..


heii..aku dh apply cuti before pose lg taw.. * hah kn da kene marah...



and tadi aku marah bos aku taw





bos: Isnin neh xleh cuti taw...kalo nak cuti kna siapkan sumer keje..


saye: pesal plak, I dah apply cuti dah lame hoke & U pn dah sign...so, sorry laa..


bos: buat muke kelat sambil menambah lagi keje aku..*jeles aa tuh..


saye: kuar dgn slamber smbil nyanyi² kecik..




oke..cmno neh..kalo aku xdtg keje skalipn ari Isnin neh, dowang xkan nk terminate aku kn..


huhu..padan muke company tuh..kedekut




Me dlm dok ngutuk² neh ade gak laa dpt brite baik..


at last 2 days i've got good news to me..at last, I have confirmation from my company that I dah naik pangkat as a Customer Service Officer..syukur kehadrat Ilahi..


rezeki di bulan Ramadhan..


And aku harap segala usaha aku neh mendapat keberkatan dariNya..


Amin..korang doakn aku yek..



So, how about u olls pnye preparation raya?


aku dah readykn baju² my Parent and my sisters..


My Lil Bro xdapat pape laa..bajet ciput..so aku readykn duwet raya jelaa..


And, I think this is my last posting before I have a leave ang going back to my Kampung at Penang..



Taun neh cam raya² taun lepas laa..


1st day raya for sure kt Penang pnye.


2st raya balik Perak, my kampung sblah ayah..


wahh..rindunye





pesanan: sape² yg nak balik kampung tuh, hati² memandu ya..take care and have fun with raya dis year..yang naik bus tuh hati² ketika beli tiket..nanti kena makan ngn ulat..hehe



To All my members, either in website or outsite, S












note: mane x aku ngamuk kt bos aku tuh, aku dh bgtaw awal² aku balik kg ari sabtu with my All family, xkan aku nak tngal sowang² kt umah 2 hari weekend tuh pastuh Isnin pas keja btolak balik Penang sowang²..maw nye parent aku nak lepas..ishkk..dasar x faham bahasa laa dowang neh..hampeh!!
ekceli nk post dis posting b4 raye..then x smpt laa plak..
we ols baru balik dr kg smlm..
pas nie aku nk p braye plak..
after balik nnt den update hoke..tata.

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?