Jom P makan² @ open House

Mood: not so happy, not so sad..
situation: working..even ade lg mood raye..

hye u ols.. long time no update i think..
hehe..hari neh sabtu rite..
tpakse dtg keje wpun mood raya bercambah²..
for today jek ade 3 jmputan makan² or lebih glamer, "OPEN HOUSE"
yeah, musimnye telah kembali..
my famili oso have a planning to OPEN our House mebi around the day of Deepavali
hehe..
last nite, a part of my family which is Ayah, Ummi, Mija, OA n olso me going to beraya ke rumah family of Pujah..
huhu..smpai pkul 1.30 pagi kteorg melepak kt sn..

pstt..pstt..
uolss nk taw x..hehe..
cam suspens jek kn.. hari neh aku dpt tittle baru taw..
fiza GEDIKS hahaha....cam klako gler..
sejak ble aaa aku gedik..
haha..
ade aku kesah *tru ayat Zie..
so what????
eh..even aku gediks skali pn, ade aku kaco laki korang ke??
no hal laa weih..aku x kesah pn kowang nk ckp pe..
janji aku happy n x kaco idop sape² yeeee...!!!

well..aku mls dh nk pk ape org nk kate..
just mind ur own bisness laa weih..
sndri maw pk..@
lu pk laa sndri... =)

hanya mereka yg mengenali aku jek yg dpt memahami aku.. kn babe??
err..waktu nak balik sudah tba..
FYI, aku update entry neh, sket²..
kne kaber² lohh..
hehe....

note: Feez cam dh feeling² dok pk sat g 3² umah tuh ade mkanan ape..n pewut Feez dh membuang segala bagai makanan yg dh lame simpan ☺...

2 comments:

  1. selamat makan-makan...jgn terlebih makan dah la hehe

    mekasih sudi menjenguk blog saya :D

    ReplyDelete
  2. hiks jgn marah marah dik kang cepat tuo..
    biarrkannn ape org nak kata...alang alang ko ngorat jer bebetol..hakahak

    ReplyDelete

Kata Anda?