kepeNataN..

wahhh..mmg btol² keletihan...
smlm ade majlis doa selamat & open house keluarga Mior Lahmudin..
aku mmg jadi bibik laa smlm..
basuh membasuh segala bagai..
ummi aku lg cyan, x tdow lgsng starting mlm sabtu tuh..
mmg pulun memasaklaa..
walaupn penat, tp mmg berbalooiii...
sume licin..
ape makanan yg ade???
hehehe..mcm² adaaaa...
ade laksa penang, mee rebus utara, nasik ayam, nasik himpit, sate, pecal, and cupcake...
yeahhh...sape dtg smlm n layan sume tuh, balik sure kekenyangan smpai ke malam laaa...
tp cyg aku xleh dtg laa..cyan die kna keja..
xpe² nnt ayg suh ummi bungkus ye cyg..
hehe..
hari neh (ahad) sesi mengemas lak..
itupn ade lg yg nk dtg hari neh..
ayah aku pn layan kn ajek..
bli ape yg patot, pastu ummi aku masak balik..
yg spesel hr neh...ade cendollll...
mmg besh laaa..
smlm x jd wat, sbb ayah aku kate cendoll yg d beli tertingal kt kedai
**wakakaka wakakaka..
mksd nye, lupe nk beli laa tuh.. hampeh jek..
oke..to all my fwen, thanks for coming..
lame gak korang lepak kn smpai ke mlm..
n to All my opis mate n bosses,
thanks a lot yek..
taun depn kalo pnjg umoq,
leh laaa dtg lg yekk..
oke, cee u all then..tata..

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?