Entry utk Kamu.. (Mak Ndak sekeluarga)

Hi..salam hujung minggu..
entry minggu neh aku serta kn gmbr aku ngn cousin2 serta adik2 aku..
ekceli gmbr nie dh lame di edit oleh adik ke2 aku, Mija..
then aku combain kn sume skali..
oh ye..entry nie jgk bersebab..
sebabnye ialah..aku tlalu rindu kt cousin2 aku yg dh lame x jmpe nie..
dorang dok jauh..nun kt Langkawi..
raye arituh pn x smpt nk jmpe..
ade sdikit krisis family menyebabkn hubungan kami sesame sepupu turut berjauhan..
its not meant yg kami bergaduh..
x mgape laa..
kpd Ku Ainin Sofia & Ku Ainin Farhana serta adik2 dan Mak Ndak 1 Family..
along harapkan semoge hubungan kte seluruh keluarga akn kembali normal mcm dlu..
dan semoge Mak Ndak sekeluarga sentiase dlm keadaan aman dan dirahmati Allah..
smoga dimurahkan rezeki yekk..
Ana and Ainin along doakan All the best for your both SPM..
xleh men2 dah skrg taw... =)

Note: agak susah utk letakkan tajuk utk entry kali nie..aihhh..

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?