Ku Tertanya²..

Assalamualaikum w.b.t.

Salam sejahtera...
Anyway, entry kali nie lebih menjurus kpd persoalan dr pandangan pemikiran aku...
lebih kpd ape yg blaku pd diri aku dan di sekeliling aku lately neh..

yeah..aku jrg membicarakan soal C.I.N.T.A. ♥
pd aku sndri pkare ini amatlaa personal..
tp ape slhnye kalo kte kongsi pendapat kte masing² kn?
aku cume nk dptkn info yg lebih mengenai Lelaki & cinta..
;p
mgkn kwn², atau sesiape yg tersinggah di blog aku neh leh kongsi pendapat masing²..
oh ye...readers² lelaki jgn slh anggap yek..nie bkn sesi kutuk mengutuk korang taw..
hanya perkongsian melalui pgalaman jek.. ;p
aku taw, x sume lelaki camtu kn..
ade yg jenis syg org tu hingga ujung nyawa gtu.. =)
keep it up guys...aku caya same korang..

ape yg sering jd persoalan pd aku????
korang bclaa kt bwh neh yek.. ;p

  1. knape lelaki sering berusaha utk dptkn wanita yg die sukai, tp ble dh dpt, die wat x peduli?? bg aku, lelaki jenis camni nk try test market jek.. ;p.. jgn maraa aaaa..
  2. seringkali org ckp kalo pompuan majuk dipanggil mgade²..kalo lelaki yg ske majuk lak dilabel sbg pe yek?? ;p
  3. knape lelaki slalu membantah ckp pompuan? sedangkan ape yg pompuan tu katekn adelaa betul same skali... ye laa bg aku kalo nk tnjuk terer@taw sume pn, berpada² laa... kalo dh sedar diri sndri tu salh, ape slhnye ngaku je kn???
  4. Oh... knape sering kali lelaki failed utk memujuk awek die... kalo die merajuk taw nk suh kte pujuk... tp kalo perempuan majuk sbb slh die, lelaki hanya mampu memujuk dgn kata² maaf... aku rs, dgn pkataan maaf tu dorang mst dh anggap sesi pujuk memujuk selesai...
  5. Then, knape lelaki suka mengungkit hah? aduihh..ni laa slh 1 tabiat paling x elok.. bleh lak bg alasan "hanya sekadar utk memberi contoh" xke kalo kte dh bckp soal lepas² tu dh dikre mengungkit???
  6. Kenape lelaki ske berjanji jek, tp jarang sungguh utk tepati... =(
  7. Kenape lelaki ske mlakukn perkara yg die taw leh melukakn pasangan die sndrik? bkn krn pasangan itu yg bslah, tp dek kerana egois yg melampau...
  8. Mmg lelaki x leh kalah dgn ego dorang yek?? hehe..


Oke laa..ckp laa sampai dicnie..
nnt² smbg lg..
Kang korang plak x phm pe yg aku tulis nie..
merepek meraban sorang diri lak nnt..
kalo rs maw berkongsi,
sila laa tinggalkn komen anda di entry nie..
pape pn feez di cnie nk ucap terima kaseh.. =) ♥♥♥




No comments:

Post a Comment

Kata Anda?