Nk ke x? heee..


Assalamualaikum..W.B.T.
hi Uollss..
dah lunch ke?
hurmm..feez x lunch lg..
bli tapaw jek td..
coz tman akak² aku neh bsoping bagai kt care4..
**hikss.. aku x beli pape pown..
of course my ummi dh penuhkn barang dapo made from Tesco kn?
hehe..

Hurmm..sejak aku check mata last saturday then aku dpt taw mate aku mengalami
peningkatan tahap rabun silau yang teramat
iaitu kiri 100 kanan pn 100..
jauh ade laa sket naik..
aku x inggat lak brape.. ;p
hehe..zaman² stdy dlu sket jek..

kiri 50 kanan 25 kot..

Mate aku skrg dh setat wat hal dah...
pedih² dan berair..
pastu cam berpinar² lak tuh..
camno ek?
xkn nk wat spek baru..
lahai..ekonomi x memberangsangkn laa..
suh ummi sponsor laa..hehe..

Kt bwh neh ade laa 1 2 spek yg bermacam² jenis..
agak² korang design mane lebih sesuai dgn aku ek?
hurmm..
tp yg nyata bkn dlm waktu tdekat neh laa....
tolong laa yek pilihkn..
jenis camne laa yg lebih sesuai dng feez neh..
hehe..







No comments:

Post a Comment

Kata Anda?