Pages

Tikus baru...


Salammmss...
heee..
oleh kerana diri dibelenggu kemalasan yg melampau utk menghupdate..
aku postpone sumer entry sehingga kehari last day berkeje..
means..ari neh laa kn coz sok dh cuti..
ok..around ari selase aritu..
aku dn sorang lg akak dept aku iaitu kak ira telah menerime 1 pemberian yg org lain susah nk dpt kt cnie..
hahaha..ape kaa itu??
sile laa scrolll down yek.. ;p



:: ceaaa...mouse yg susah utk ditukar.. dah merayu berkali² baru laa kali neh dtg rezeki kami::

Alhamdulillah dapat jgk kami b2 mouse (=tikus, spt tajuk diatas) yg baru dan agak selesa utk digunakan..
wahahaha..soookkaaa bageet kami..
sbb org lain dh brape kali gak propose utk tukar mouse dorang..
susah jgk nak lps dr boss tuh..
kami neh leh dikatekn rezeki gak laaa.. =)

korang tngok laa kak ira tu..
pnye laa xcited..
dpt2 trus dipasang...heee...



:: dan aku...tetap bergmbr bersame mouse baru... ::

Note: hehe..aku harap xde laa teselit dihati korang ckp mcm neh.. "entry camneh pn nk diposting ke???" hahaha..
sookaaa atii aku laaa kn??

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?