Ade apa dgn smlm :)



Salam sabtu to all my readers..
yihaa..update lg..
2 hari sekali update..

kali neh maw crita pasal smlm..
semalam, ade ape dgn semlm?

semalam xde pape pn..
jadual mcm besa..
penuh dgn kerja..

tp yg wat aku n akak² yg lain x sbr n semangat ialah....
teeetttt..

kami ramai² dpt mkn free kat

******
***
*



bertapa happy nya kami..
hehe..
mkn² steamboat..
order² nasik n chicken wing..
hahaha..
time tuh rs cam perut neh x reti nk kenyang jek..
:D

ok, mari laa layan gmbr² kt bwh neh ye..
aku xtaw nk story pape daa..
nnt korang bkn bce pn..
tp nk tngok gmbr jek..hahaha

:: K.win & k.zura ::




:: k.syikin, k.sha, aku & k.syikin lg.. ::


meh laa nk smbg cter sket..
kali neh pasal makanan yg hanya aku sorang jek mkn arituh..
aku order spt dibwh neh..
hahhaa..
oh ye, chiken wing tu dikongsi ramai² taw..
bkn aku sorang jek yg mkn..
x terlarat den..




:: pict kiri --♥ chicken wing, pict kanan --♥ Thai beef rice ::


:: gambar ramai² dan sblh kri neh aksi² dorang time tngah pilih order ;p ::


---> hehe..aku daa rase blog neh cam blog makanan laa plak..
anyway, enjoy je laa k..aku kmane² mmg ske bergambr n suke amik gmbr..
smpai org gelar aku SS daa pn..tp ade aku kesah ke??hehe..
aku hanya sorang manusia yg ingin menjadi diri sndri..
kepada anda yg x mgenali diri aku, dont judge me sesuke ati..
nilai diri anda dlu k.. sbb aku pn x ske nk jg dalam skirt org and marah² org.. :)

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?