Yahuuuu... yess!! my new batery car..


Hello korang..
samat malam..
ahaha.. ptg neh aku sgt laa eppy..
WALAUPUN.. ade gak walaupn tu yek..
sblm balek umah td ade org wat aku hangen sebadan..

xpe².. aku dh lupe kn sbb aku dah heppy balek..
sbb pe aku heppy??
yahhuuuu... my battery car udah di tukar..
yess... leh meronda sakan weekend neh..
huhu.. verangan laa..

ok².. maw taw sape yg baek sgt menukar kn battery ku??
ahaha.. of course my ayah tersayang...
hehe.. aku jarang wat entry pasal my ayah kn??
neh laa kebaikkan ayah aku..
x bkira nk belikn bnda..
walaupn die taw anak die bekerja sndri..
tp die juge taw anak die ttp x berduwet.. hehe..

ayah aku turut di bantu oleh adik ke 4 aku.. K.E..
hehe.. die neh lg sowang..
bapak borek, anak rintik..
omputih kate, like father like son..
air tangan membeki keta ayah aku jatuh ke die aa..


:: tngok laa sifu mengajar anak murid ::

:: berusaha KE memutar skruu.. ::


:: dan ini laa ayahku.. tenkiu ayah.. along sayang ayah ::

ahaha.. di dlm kepale otak aku sudah tersedia ke mane maw pegi weekend ini..
vrrroooommmmm...vrrooommmm....

2 comments:

Kata Anda?