Pages

Gambar Old Skooll..

Assalamualaikum..w.b.t..
hi kwn².. sekali lg kte bertemu di lain entry..
hehe.. poyo jek ayat..

aku rs laa kn, sepnjg aku menjadi blogger, aku x penah lg meletakkn sebarang gmbr aku dan adik² aku di kala waktu kami kecil dahulu..
so, hari neh dgn berbesar hati dan bangga nye.. **cewaahh ayat..
aku nk share ngn korang yee...

kalo rs berminat, tngok laa..
kalo x nak pn xpe..

♥ gmbr pertame: aku & Mija..
hee... aku dlu² ngn mija neh slalu sgt bergado.. maklumlaa.. umur kami agak rapat..
dan aku x smpai setaun lg dh dpt adik.. **sob..sob.. x smpt pn bermanjaan²..
tu sbb aku rapat ngn nenek aku kot.. ;p

aku pn x sure gmbr kt atas neh kt mane.. dlm ladang mane ntah aku x hinggat..hehe..

♥ gmbar ke2: Aku, mija & ummi..


Ni pulak gmbr sewaktu ayah bwk kami berjalan² di Penang.. Al-maklumlaa, anak jati Penang katekn..hakhak.. gmbr neh diambil selepas kami menghantar Tok ngn Tokwan aku ke Lapangan Terbang Bayan Lepas.. Dorang nk g Haji kot kalo x silap..
kalo perasan muke aku time neh sedih kn??
cam xde mood nk amik gmbr.. hahahaa...

dan ayah aku memakai keta Dutson xtaw series brape sewaktu aku kecik²..
smpai skrg keta tuh ade taw.. tp x guna laa.. =)
dok simpan bwh garaj kt kmpung aku tuh..

♥ Gmbr 3: Aku, Mija & K.E

Gmbr neh pulak, mse kt tepi sungai perak..
hurmm.. ayah aku kn org perak.. jd selalu gak melepak kt area sungai perak neh..
Layan Laksa & ABC.. sedaappp ooo..
time neh aku dh besoo sket.. Adik pn makin bertambah..
dan gaya rmbut aku mmg camtuh dlu²...
smpai laa darjah 3 kot..haha.. x cun lgsg..hee...
rambut cam tomboy, tbe² pakai skirt..

♥ Last but not lease: Aku, Mija, Epit, Ummi & Ayah..

Ha...gmbr neh cam special sket..
Photoshoot family picture yg diambil ketika mandi laut..
Dlm famly aku mmg jarang amik gmbr 1 famly..
kdg2 sumer dh ade, tp ayah aku lak xde.. hehe.. tukang amik gmbr..
Gmbr neh sewaktu kami ke Batu Ferigghi kot..
dan tngok laa muke ayah aku tuh..
hahaha.. cam lawak jek aku tngok..

Fizah: kredit utk mija ats editan dan bluetooth'tan ye... hikss..

1 comment:

Kata Anda?