Luahan Hati di petang hari.

Assalamualaikum..
selamat ptg sumer..

jam menunjukkan pkul 6.12pm..
hari neh hari Isnin..
Mood: Kecik Hati..

haa..fizah kecik hati..
kecik hati ngn sape tuh??


tuuu..gmbr kt ats neh..
aku kecik hati ngn abg♥.. =(
tp die xtaw pn aku kecik hati ngn die..


hari neh abg♥ half day..
die kna p airport amik adik die balek dr Sweden..
dan after amik adik die kt airport,
truuuuusssssss menuju ke Bukit Jalil..

haa..ade ape kt bukit Jalil tuh..
mst laa fan² Man U taw kn arineh dorang rematch balek ngn team Malaysia..

chaiiyookk Malaysia.. hee..smpt lg tuh..

of course laa die g Bukit Jalil tuh nk g tngok game kn..
xkan laa nk g beli goreng pisang lak ptg² neh kt ctu..heeee...


oke, xmau merepek..
mari sambung balek..
aku seharusnye ikut die g tngok match tuh..
tp oleh kerane pas percuma x ckp, aku gak terpakse berkorban..
merelakan bakal adik aku yg g..
haaaa... nk nanges.. walaupn aku neh bkn peminat bola..
dan aku jgk x kenal pemain Man U tuh..hahaha..
aku teringin nk merase tngok match yg berpaskan pas free..
x silap aku Press pas kot.. best tuh...
abg long die yg dpt... tp yg ade balance tnggal 2 jek..

ape yg aku harus lakukan??
ptg² cmneh, besa aaa.. x bersenam kt tmn depan umah aku neh..**ceh, sejak ble..kahkah
jom bersenam dlm bilik..
T.I.D.O.


8 comments:

  1. naseb baik sy x minat bola..hehe

    chill ;)

    ReplyDelete
  2. janganlah bersedih..
    ada kalanya memberi lebih baik dr meminta ^^


    p/s: aku suka memberi

    ReplyDelete
  3. ♥ chipsmore --> haha..same laa, i pn x mint jgk bola tuh..cume teringin gak nk tngok Man U perform live..

    ReplyDelete
  4. ♥ incik zam --> haha.. yep aku mmg suke mmberi.. xde aa sedih sgt pn..hikss

    ReplyDelete
  5. wahh nae xg shout award ekekee

    ReplyDelete
  6. hehe,mesti kecik atikan?
    tp takpe,nnt honeymoon kat mu eah?
    hehe..

    ReplyDelete
  7. ♥ rizz --> xde sape ajak pn..huu..

    ♥ secret --> hurmm..tngu honey moon lmbt lg laa.. uhukkk

    ReplyDelete
  8. x suka bila.. tido lg bagus la fyzah. walau x suka, tp g dgn org tsayang. pasti leh tersuka. haha

    ReplyDelete

Kata Anda?