Berbuka Hari ke 26

Assalamualaikum..

hi sahabat².. salam 27 Ramadhan..

aku sengaja jek post entry makanan hari neh..
sbb aku rs, pas neh da xde da entry menu berbuke pose..
malam neh, insyaAllah kami sekeluarga akan berangkat pulang ke kampung
Perak ngn Penang..

Smlm aku telah mengaturkan sessi dating skali lg ngn kak jimah..
sbb kami kan rakan niaga..
kiranye nk kira duit2 yg da masuk ngn duit yg keluar laa.. haha

takut x jmpe da pas neh, tu yg kami berbuke bersama smlm..

Actually, mmg ssh nk decide berbuke kt mana area USJ neh.
xkan laa nk berbuke posa kt mamak kn?
so, kteorg redah je laa ke KOPITIAM 333 kt USJ14..
ni kre second time laa aku mkn kt cnie..

JOm lihat menu kami smlm..


:: Nasi public phone, Ice blanded Latte (my favourite coffe) and nasi rendang minang ::



:: ini ade laa cendawan goreng ::

ok, makanan xbrape superb laa.. pehtu lupe aku nk snap gmbr briyani gam kak jimah..
sbb order die smpai lmbt.. briyani gam neh kre makanan popular laa kt cnie..

eheh.. agak² korang terliur x neh?
aku sndri tngok leh kecur gak laa.. da laa x sahur pg td..uwaaa...


ok, mari lihat ahli mensyurat malm td..




:: xde la ramai pn, kak era, kak jimah, my body guard syg, and me ::

hurmm. berjumpe kak jimah and kak era after raya laa plak pas neh..
xde daa sesi berbuke posa bersame..

uhukk.. T_T

2 comments:

Kata Anda?