Getzers Berbuke Pose @ Kedai Ayam Penyet, Subang Jaya

Assalamualaikum..
Pending Entry seterusnye..
dengan pngunaan picture scroll box lagik..
dan sedikit sentuhan ajaib.. **nk jgk tuh..haha..

Hari Ahad arituh, aku bujang..
jdnye aku join berbuke pose with getzers unofficially secara sengaja..
utk mengubat hatiku yg kesorangan..haha

Kami telah discuss n decide nk berbuke kt ayam penyet USJ9..
Ayam penyet lg.. haha.. korang mst kate aku dh addicted ngn ayam penyet..
tp bleh laa.. dlm selera aku juge..

Kali neh kedai yg di beri name AYAM PENYET diliputi dgn keriuh rendahan sore kami yg seramai 7 org..
walaupn x ckp corum.. tp ttp riuh n kecoh dikerja kn kami..

Ayam penyet kt cnie agak sedap melebihi thp kedai2 ayam penyet yg aku pernah terjah seblm neh.. overall mmg super duper best termasuk bergedil die..
xmahal mane sbb kt situ ade hidangan set dimane setiap set ade pilihan spt Ayam, daging, leleh dan x ingt dh..hahaha..

Aku pilih set A, yg ade Ayam Penyet, Nasi yg ckp utk perutku, Air Teh O ais limau, sup, dan juge pengat pisang yg kurang manis.. tmbhan bergedil.. sedappp....

Ok, enjoy sum pict yg di tangkap oleh MK..
korang jgk leh refer pasal Ayam Penyet kt belog die..


Ayam Penyet
Photobucket

Menu aku hari tuh..
Photobucket

Getzers yg join.. walaupn skit tp kecoh ya ampun
Photobucket

The Mans
Photobucket

The Girls.
Photobucket


lepas itu.. kami ke masjid yg berdekatan..
solat maghrib.. tp aku x solat laa..
ABC ye.. diberi cuti dan akan diganti pose nye taun dpn..

Next destination di mana??
nantikan seterusnye.. hakhak.. poyo gilerrr




No comments:

Post a Comment

Kata Anda?