Getzers Bermaen bowling @ Summit USJ



Assalamualaikum kembali..
wahh..giler kentang.. haku wat marathon update entry lame..
hakhak..
idok ngape ye wahai teman² sekampung..

Ini entry smbungan utk entry yg sblm neh..
hehe.. aku menggunakan masa bujang sebaek²nye utk bergelak tawa bersama rakan..
orait..: : -bersambung..

After berbuke posa and solat, xtvt seterusnye dirancang..
ke mane eh?? x laen x bkn.. ke summit usj..hehe..
mcm dh jd port kteorg jek..
kalo kt summit of course laa xtvt bermaen bowling smpai lebam berlaku..hehe..
tp mlm tuh perfomance aku agak hancusss berderai akibat xde supporter terhebat aku..
xpe laaa. redha jek..hehe..

ok, aku taw..korang mst ckp, bln posa pn nk berhibur..
xpe laa babe.. kasi laa can.. lgpn aku bknnye leh posa lg.. wakakaka..

mari laa tngok gmbr kami..
kalo x nak sudah!!


Getzerss yg join bermaen bowling.. yeah, nmpk ramai dr sblm berbuke posa krn mrk tiba lewat dr kami..

dan lagik...

xtvt karok berlaku dgn tbe2.. haha.. ats ajakan mereka,
aku dh menyerakkan sore itik aku neh..
dan smbutan merdeka berlaku di sini tnpa kami mnyedari dh 31 ogos..



di karaoke tersebut kami mengambil 2 buah bilik..
sbb x muat laa weh.. xkan sengaja kot..
jdnye, ble time aku x nyanyi.. aku sebok² g bilik gmbr belah kanan..
sebok nyanyi ngn amik gmbr..huhuuu



ok.. sekian laporan..
citer dh hbs.. nnt smbg citer laen plak k..
muaaxx...

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?