Pages

Eid 2009 - 3rd Syawal


:: eheh, dimulai dgn gmbr kami 3 bradik ::

Assalamualaikum..

utk sessi bercerita raya ke3 aku singkatkan..
byk yg berlaku pada raya ke 3..
citer gumbira, happy |xsame ke??|, sedih, taksub, nyampah..etc..
sume ade.. huh..!!

xpe laa.. aku ringkaskan jer.. kang korang boring plak..
karangan aku da x berape baek sejak da tua neh.. hehehe..;p

hurm, kisah raya ke 3..
Pada raya ke2 kami kn terperap kt umah jek,
but then for raya ke3
kami x tnggu org mai rumah, tp kami p serbu rumah org plak..
dengan berkonvoi 3 kereta dan 1 van, kami berjalan-jalan keliling perak..

rumah sanak-saudara yg ramai di cnie..
dr tngahari smpai tngah mlm jgk laa..

sblm bertolak ke luar rumah,
kteorg smpt laa bergambar sakan..

mari laa tngok eh..



gambar kt atas adelaa mereka yg tergolong dlm geng² yg berpangkat angah..
dari kiri, kak ngah [anak mak ngah], angah [anak maklong] dan mija aka angah [anak ayah aku]

gambar utk org-org yg berpangkat along plak xde tersimpan dlm kamera aku..
tbe-tbe leh plak terhabis bateri..
hampeh jek..
=(



ini plak overall.. termasuk anak-anak sedara..
hehe.. aku da dpt pangkat mak long taw.. ;p

kami sebenarnye terlewat kuar..
sbb tngah siap2 nk masuk keta.. |enjin daa setat pn|
datang plak 2 buah keta yg x diundang.. |tetibe|
tp org kata kalo org dtg umah kita tu petanda rezeki..
cume yg aku agak geram, xleh ke tepon kami neh dlu..
kasi taw.. at least, leh laa prepare ape yg ptt kn?
eheh, mst korang pn penah terkena mcm neh jgk kn??


hurmm.. kami pn tangguhkan laa dlu perjalanan kami..



perjalanan tertangguh.. tp sessi bergambar x penah tertangguh..
da macam tabiat laa plak.. sket2 gmbr.. sket2 wat muke poyo memasing..
hehe..



anyway, raya ke3 berlalu dgn perasaan letih dan geram..
tp sonok sbb lepak sesame cuzie yg laen..!!


No comments:

Post a Comment

Kata Anda?