Melepas kan hajat di Nandos..


Yeah.. kami melepaskan hajat bersama.. I and him laa.. sape lg..
Hajat aku yg da lame nk makan dan meratah ayam nandos yg maha sedap dan masam..
Lgpn da lame kami x berdating berdua-duaan.. skrg asyik beramai-ramaian jek.. hehe




Actually, My syg tuh x brape gemar ngn ayam Nandos yg dikatekan sgt masam bg die.. Nak wt cmne.. aku da ske and teringin lame da pn.. Terpakse laa die ikutkan kehendak aku neh..
Mase kt nandos tuh, mmg die x terhabiskan ayam die.. So, terpakse(lg skali) aku hbskn ayam beliau.. wahh.. terpakse tuh.. ye laa.. mmg terpaksa pn.. perut da penuh.. tp aku sian tngok kt ayam tuh..
isi byk lagi.. ape laa by neh.. rugi jek org belanja.. tp mkn separuh jek.. hee..
Ok laa..x nak ckp byk. aku mengabadikan ayam-ayam nandos neh kt sini..



Picture belah kiri tu ayam my syg.. belah kanan neh aku pnya laa.. dpt peha, x ckp laa die pnya isi..hari tuh, aku jgk buat rekod.. dapat habiskan separuh ekor ayam.. weee..

Mane gmbr kami?? ah, xnak laa letak.. harituh pegi mkn pakai baju skolah je.. i mean., my company uniform laa.. hee..
x glmer lgsng taw..


Location: Nando's Sunway Pyramid..




2 comments:

  1. yummy! i pun suka nandos, especially bila lama tak makan, confirm sedap menjilat jari, btw u kata dapat peha tak cukup ek? eh u can just request any part of the chicken, kalau nak breast side mintak je masa order, diorang bagi.. sebab sangat paham kalau peha dia mana cukup kan.. :)

    ReplyDelete
  2. haha.. anyway thnks for dat comment..
    sblm neh I mmg akan amik peha pn..
    kalo kt kenny roger mmg itu jek yg I amik..
    senang nk mkn.. tp ble smpai nandos, mmg x ckpla..
    kesedepan teramat kot..hehe

    ReplyDelete

Kata Anda?