FMM Dinner - Mandarin Oriental

Rasa-rasa seperti sudah lama tidak berupdate cerita makan-makan.. hiks.. mksd saya makan-makan yg official punya.. mmg laa lama ko x update.. ko bkn slalu dijemput dtg dinner fizah oii.. neh kalo x kerana Big Boss belanja.. harapan sahaja sudah..

Hari Khamis yg lepas.. lama tuh.. hehe.. besa laa.. fizah, kalo x sminggu baru nk update.. jgn panggil fizah..
sila panggil eteq.. ;p

Utk permulaan.. kteorg bersesat bagai kt tengah2 KL tuh.. ya Allah.. mmg konpius jalan.. da laa jarang2 berjalan di KL tuh.. ape daaa.. tp oke laa.. x sampai sejam mencari jmpe jgk hotel yg menyorok di belakang KLCC tuh..


Mencari parking satu hal plak.. smpai 7 kaki bwh tanah baru jmpe parking.. mcm kubur laa plak.. hehe.. penuh beb.. mase kuar parking nk balek almost 1/2 hour bertungkus lumus nk kuar.

Gmbr diatas bersama bos di bwh big bos.. yeah.. sgt sporting.. pernah belanje kami karok kt Red Box lg tuh.. hehe.. untung dpt bos camneh..


Dan yg paleng membuatkan beta bergumbira pesta, kekaseh hati pn terpaksa turut serta..
hehe.. nape aku kata dia terpaksa.. die kena gantikan ketua dia yg kena demam denggi.. naseb laa..

jimat duwet mkn malam tuh ye syg.. ;p

Cuma yg aku nk comment.. makan makanan chinese di Mandarin Oriental x sedap.. sorry laa yer.. statement xde tapisan.. sedap lg kt Hotel sunway resort & spa.. hikss..
tp bersyukur saja atas nikmat yg Allah bagi.. 


Yg rasa beruntungnye pegi majlis neh, dpt melihat Tok Najeb secara dekat dan teliti.. die x nmpk aku pn.. tp aku for sure nmpk die kn.. haha.. xpe laa..

Okay.. untuk pengetahuan korang.. FFM ini bermaksud Federation of Malaysian Manufacturers..
sesape yg berkeje didalam bidang perkilangan seperti saya..for sure kenal kelab ini.. =)


No comments:

Post a Comment

Kata Anda?