Pages

PERAGUT.. Damn kamoo..!!!

Assalamualaikum.. secara bersabar dan penuh kesabaran..
entry ini penuh dengan kata2 kesat yer kawan2


Sebelum ni aku hanya mampu utk mendengar kisah org diragut melalui brite..
sebelum ni jgk aku ckp hangin dengan peragut.. tetapi skrg bkn sekadar berangin.. aku menjadi benci sebenci-bencinya kepada insan yg digelar peragut ni.. benci2..!!! damn!!..
ok, agak beremosi di situ.. kenape aku hangin sangat neh?? why??


Nenek aku telah diragut semalam.. sewaktu nenek sedang mengerjakan sawah.. tok wan saket, jadi nenek gantikan tempat tok wan utk mencari rezeki sampingan mereka.. siot btol aaa peragut tuh.. da laa ko ragut time nenek aku sorang2.. x advanture btol.. penakot.. mmg ko x selamat dunia akhirat.. aku doakan ko mati digilis ketaapi, sbb nenek aku doakan beliau-org-yg-tak-gentlemen tu mati kena langgar lori jek.. aku kasi lg kejam.. haha.. padan muke ko..
nenek aku telah kehilangan rantai emas pusaka datok nenek moyang piyut.. ish.. sib baek x mendapat kecederaan serius.. kalo x...

aku hangin sgt-sgt ngn peragut kt luar tuh.. korang mmg xreti nk cari rezeki sdri ke? kalo korang rase nk isap dadah ke ape ke, bli laa dadah tu gune duit sndri.. nih duit da x ckp, korang pegi meragut plak... weih.. jgn ingat korang senang lepas cmtuh jek.. anything happen to my nenek, siap korang.. aku bkn sekadar berdoa, tp aku akan lakukan dengan ape cara sekali pn selain dr perbuatan yg syirik utk dapatkan korang.. phm x?? huh.. kalo laa ketua peragut terbaca ape yg aku tulis nie.. tolong laa kembali ke pangkal jalan.. org yg ko ragut tu da laa kategori warga emas.. tu pn sib baek laa peragut tuh, nenek aku x pegang parang ke ape.. kalo x mati katak laa ko kt situ..


kt akhirat sok, pembalasan yg korang akan terime adelaa ini!!!

** thanks to mr google for the cute picta**
haa.. sile clik utk gmbran yg jelas dan terang.. khas utk peragut yg sengall..
damnn again!!



6 comments:

  1. kesian nenek kakaks.. uhuk..
    ynaa pon dah dua kali kena ragut..!

    ReplyDelete
  2. huhu..bawak² bersabar..
    Sekarang ni semua kejahatan kita dibayar cash jek kat dunia ni..
    Tak payah tunggu kat akhirat..
    Kalau dia da wat jahat,kita pun jangan la sama² jadi jahat kan ;)

    ReplyDelete
  3. yna: iyer.. sian.. dis is 1st time dlm family akak terkena.. yg sian die hadapi sorang2 tngah2 panas terik tuh.. kalo laa ape2 jd.. xtaw nk kate ape..

    ReplyDelete
  4. tulisan kaler biru tu..sye tolong aminkan..huh...

    ReplyDelete
  5. morris: thanks dear.. hee.. jahat org itu..

    ReplyDelete

Kata Anda?