Sehari sebelum 29 tahun.

Assalamualaikum.

Banyak nak cerita. bila tengok orang update blog berjela-jela muka surat, rasa semangat lah jugak nak update blog sendiri yg dah lama biar kesepian ni.

Tapiii, bila nak update, aku rasa mcm haaa nak tulis apa?

jadi makanya marilah update carca marbar. hihi.

oh, esok 8 May. InsyaAllah akan genap 29 tahun. Bukan nak promot birthday okayyy.. dah tua-tua, tak kuasa mak nak promot birthday. kikiki.

Just harapkan doa yg baik dari kawan2 dah cukup.

Sekarang kalau ikut timetable MMU, dalam week 6 dah kot. Lg 3 minggu nak hadap final exam. So, skrg tgh busy laa siapkan segala mcm assignment. nasib 1 paper je sem ni. phewww..

So, esok 8 May, akan ada final presentation utk subjek Bank Management. which is aku sgt laaa tak confident dengan keadaan batok teruk yg berlarutan hampir 2 minggu dah ni.

Macam-macam kaedah dah aku try. Minum madu dengan asam limau dah.. Makan madu saja2 pun dah. Ubat batok dokter pun dah. Ubat batok hurix dh hbs 2 botol kecik tu aku telan mcm minum air coke je.

Ni kifarah dosa laa kot kan. hehe. takpelaa. bukan selalu sakit. cuma aku harap presentation esok berjalan lancar. harap2 in the middle tengah present tu tak terkeluarlaa batok2 ni.. xnak ada slack apa2 pun.

Esok jugak, ada appoiment dokter. yg part ni pun nebes jugak. tapi tak leh nak nebes sgt sbb nebes lg nak present.


No comments:

Post a Comment

Kata Anda?