buKE,, bErbUkE..MeMbuKe..

hari yg agak panas kn hari neh..
hurmm..sesungguhnya di bulan pose yg mulia neh, byk btol dugaan mendtg..

here i am..opis..keje mmg xkan hbs..
gler letey skrg neh..xleh nk pk ape dh..pnya laa stress hr neh..
mlyn karenah bos yg x supe bos, dgn keadaan opis yg x best skrg neh, dan dgn situasi keje yg membebankan..

ya Allah, tabahkanlah hati hambamu ini..
kuatkanlah diriku ya Allah..

teringat lak pose zaman blaja dlu...
kalo berbuka pn heppy jek.. xlaa berbuka koboi cam kt opis neh..

esok kna keje lg..ramai manusia mengatakan aku keja lebih2 neh sbb nk kumpul duwet raya lebih... its not about money hoke!!
aku menjalankan tanggungjawab aku..salah ke???
kpd korang yg mengatakan begitu, korang snggup ke amik alih keje aku neh??

hoke..hoke..xmo marah2 dikala perut tngah kenyang..
huhu..tp seyes..dr mggu lepas, smpai hr neh, ade jek bnda x kna..

starting from my exec officer cuti bsalin, aku kna amik alih sume keje die..
mmg laa aku assist die, tp mne leh, keje exec, gaji x cm exec pn...
then at management meeting, i heard that my name jd glamer tem tuh bcoz of,
i like to talking2 so much..salah ker wehh aku nk bckp??
hoke2..calm2..dn dorang dh wat suggestion supaya aku ditukar kan tmpt duduk..
wahahaha..aku mmg ske wehh..x yah suruh, aku akan pegi dgn snang+suke2 hati aku laa..

ckp pasal raya lak, korang dh tmpah bju raya ke?? aku rs kalo tmpah tem2 skrg neh,
alamatnye baju tuh siap sebulan pas raya laa kn..
huhu..mak aku awal2 lg dh tempah baju adik bradik kami..
siap bg 1 beg balik kg kt membe die, dlm tuh sume kain baju kurung..
x ke tekujat membe tuh...

oke laa..aku kna smbg keje neh..
tngu 2 minggu lg baru aku hupdate kot..hehe =)


note= byk bnda aku nk type sbnarnye, tp aku wat huraian dr penceritaan je laa kt ats tuh..
aku letey....

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?