LuNch At Strawbery Field, Taipan USJ



Assalamualaikum..
hait eberybadi.. **sape2 yg sudi bc laa.. =)
ari ni ari jumaat..
penghulu segala hari bg Umat Islam..
hari kebesaran bg mukminin di muka bumi..
hari yg sgt suci dan Istimewa utk Umat Islam..

Alhamdulillah..
hari nie rezeki aku murah sbb aku telah dibelanja oleh bos² aku..
walaupn bkn secra rasmi mereka itu adelaa bos aku..
tp disbabkn pangkt mereka pn tnggi di cnie, maka dgn scr x lgsngnye
mereka turut menjadi bos aku..wakakaka..**ape yg ko merepek ni fizah..
wawiiii...

ok,sgt kenyang n sgt best..mereka membelanje kami di retoren Strawberry Field..
di Taipan USJ..harga pn ok2 laa..
sbb kami mkn berempat x smpai pn RM50..
** sorry yek kwn² gmbr nggak ade..

Kre trse dihargai jgk laa aku walaupn bkn bos sendri yg blanje..
ekekeke..bos sndri tu mmg kedekut sket..
lg pn xpe laa..die pn last bln 3 nnt..
same2 ngudur diri..
pape pn..thanks for Mr Gan & Mr Liew for the treat..
Nice to know u guys.. =)




1 comment:

  1. wah.. naper x de gamba mkanan ni? gamba besama dia rang ker ;) memalu plak fyzah ni :P

    ReplyDelete

Kata Anda?