New Company..New Life..


Assalamualaikum..W.B.T.
hait eberybadi..

here 1st pic from my new office and new employer,
Iryas Incorporation (M) Sdn. Bhd.
terletak die Subang SS13..

kat cnie tugas aku di Finance Department..
sbg Account Clerk..
ahaks..mungkin pangkat lg rendah dr dlu, tp aku x kesah..
aku just nk tmbh pgalaman utk hidup aku..
kalo tempat lame dlm bidang customer service,
at least aku ade mcm2 pgalaman kn..
senang jgk utk aku cari keje lain nnt.. ;p

Of course gaji lg rendah dr dlu kn..
tp aku pcaye pada rezeki..
xkesah pn brape yg kte dpt, kna gak bsyukur kn?? =)

oke u olss..kt sile layan gmbr dibwh yek..
gmbr tersebut menunjukkan bangunan office aku, meja aku dan PC baru aku..
miahhaha..
an, dh pueh hati ke? ;p

oh ye, gmbr dibwh tu bkn diri aku..
tp itu adelaa rakan sekerja aku yg ku panggil kak syikin..
nnt aku closed up sket mke die k..
=)




No comments:

Post a Comment

Kata Anda?