Weekend Holiday ~~~ Day 2


Assalamualaikum..w.b.t.
hello everybadi..

hee..arinie teringin nak menaip dn meletak sambungan utk entry weekend holiday arituh..
dh byk entry yg tertunggak kn?

oke, mls nk cter pnjg..hehe..
jom ikut journey aku k..

Pas sesampai n Check in at De Rhu Beach Resort,
kami bertolak ke bandar kuantan utk bertemu dak2 umah aku dlu..
kali ini incik ajak tidak turut serta kerana???
hanya kami jek yg tahu..muahhaha..

Kami ber5 lepak kt coffe street Kuantan..
haaa..xsangke..besh jgk lepak kt sn..
murah pn murah..
menu2 pn oke laa..
besh.. sile layan gmbr dibwah yek.. =)


yang turut serta petang tuh hanya 3 org bekas dak umah aku dlu..
dlu kami semua menyewa di rumah teres area air putih sblm aku pindah sorang diri ke flat semambu..
hanya Ate, Eqa & Etot jek yg ade..
so, pas lepak2 mkn2 n minum2..
tkr2 cter.. kami pn berangakt pulang..

Malam tu kami reramai mkn kat Nara Seafood..
alamak lupelak nk letak gmbr mkanan..
mmg byk gler mkanan mlm tuh..
mule2 tu aku bkobar2 nk hbskn sume mknan..
tp ble aku jmpe jek adik aku yg sorang neh, Ayu..
trus selera hilang..hehe..
pnyelaa aku tlalu rindu kt die..
die laa adik yg tbaek yg aku ade..
ayu nie dak umah aku gak..
kre nye di mmg rapat ngn aku since dr hostel sehinggalaa kerumah sewa..
kami dh mcm adik beradik dh..
hee.. akak rindu sgt kt ayu neh.. =(

oh..aku ms tu aku trus lupekn kejap makanan2 tersebut..
lantas tnpa membuang ms aku trus besembang ngn ayu..muahahaha..
utk pengetahuan uolls, aku neh susah nk ilang selera mkn..sentiase jek ade slerea..
dr pagi sehingga ke mlm.. tp aritu,mmg aku mkn ciput jek..ahaks..



hee...mlm tu yg turut serta ialah geng2 aku ms kt Polisas dlu..
gmbr atas tu P-kin & Ajot..
yg kt bwh tu ayu aku ngn nad.. =)
mmg besh laa mls tu..
smpai skrg aku xlupekn..
dh laa nk jmpe mereka2 ni pnye laa susah..
masing2 dok jauh kn?
ajot & P-Kin dok kuantan..
kami ni kat KL...camne laa slalu nk lepak kn????

walaupn mlm tu ade sedikit selisih phm blaku antara incik Ajak ngn aku..
tp aku wat donno jek..
mls nk melayan..dh laa penat jln jauh x ilang lg kn..hehe..
ok,gmbr diatas nie adelaa sesi megedik slps habis mkn n sebelum btolak balik..



2 comments:

  1. syiok nyer dier ramai kwn..
    g sana sini bsama kawang..



    * slera dr pg smpai mlm.erkk!! trasa ni :P bwek!!

    ReplyDelete
  2. an..jgn laa trase..fizah pn cam an jgk...muaahhaaha..xpe, jnji ati gumbre.. ;p

    ReplyDelete

Kata Anda?