For my ♥

♪♥owhh syg..
engkaulaa jejaka idaman...♥


hehe..siap nyanyi bagai..
smlm, alang2 order cc utk ayah,
aku order kn jgk utk abg ♥ aku neh..
ingtkan nk wat suprise laaa..

pas aku amik jek cc tuh dr kak sue,
aku trus pecut g kilang..
abg ngah keje lg coz die kena ot until kol 10..
aku ckp laa nk jmpe jap..

hehe.. abg kna tpu ngn aku..
aku bgtaw aku g sentul amik cake ayah tuh..
die pn bajet aku kt sentul lg laa..
pas jek aku smpai..
die terkejut, pesal aku cpt sgt.. miahahahaha..
then, die nk tngok cake ayah..
aku hulur laa sekotak yg neh kt die..


By: beli byk neh jek ke utk ayh?
aku: x aaa.. neh utk by laa.. hehe.. amik g mkn..
By: aik, nape belikn utk by lak? ayah pnye xde ke?
aku: ade laaa.. kt blakang tuh.. bby belikn khas utk by..
saje, tanda kaseh ku padamu.. miahahaha
By: tenkiuuu syg.. hehe.. **senyum melebor smpai ke spek mate..

tu laa serba sket dialog aku ngn abg..
pas jek sessi bergmbr bagai ngn cc, aku pn mkn laa ngn die..
xde laa sesi suap-suapan coz aku dh terlalu xcited nk mkn cake tuh..
amik ko, 3 cuppy ilang dlm perut aku..
miahahaha.. dsyt gler.. padahal ptg tuh baru jek settlekn nasik ayam sepinggan..
fizah..ooo fizah.. kate nk diet... hampeh !☺

3 comments:

Kata Anda?