Pages

Menonton wayang secara free - Whiteout



Selamat hari Jumaat..
dis week agak slow kn update? no mood laa..
skrg bzy dgn FB plak..haha.. bkn wat kje sgt pn.. ;p

this posting story about menonton wayang secara free again..
haip.. dont get jelous k..
bkn sume dpt tngok citer tu b4 di publish kn ke kalayak ramai..
harr~~ thanks again to abg apai ats bantuan mereservedkn tiket for us..

that nite we ols tngok citer whiteout..
agak thrill jgk citer tuh.. aku yg penakut neh, lg laa x bleh tngok citer tuh..
sib baek ade hand bag.. leh laa jgk wat ttp muke.. hehe..
story line die x berape menarik..
ending yg x berape best..
dan citer die kte da taw mcmane kesudahan die..

di hujung² citer tu, aku ade dgr juge penonton² laen merungut..
antara ayat dorang "sib baek laa free.." haha..
dlm hati aku pn ckp cmtuh juge..

eh..eh.. apsal aku sebut we ols.. oh i mean mcm ramai kn??
bkn berdua jek.. thanks again to abg Apai kerana mereserved kn sebyk 6 tiket utk kami..

=)

tmpt juge sama spt last week.. di TGV OU..
ouh.. mlm tu terjadi miss comunication antara kami..
sian kwn² aku.. aku lupe lak kt OU tu ade 2 cinema..
x kasi taw pn dorang which one cinema yg harus ditujui..

dan, mereka juge terpakse menapak dr GSC ke TGV..
sape² yg besa dgn OU, mst taw berape jauh kn antara 2 cinema tuh..

mlm tu antara yg terlibat ialah:


: Hasyir, Nida, Nard and friend and olso My ♥ :


of course laa more thanksfull to My♥ sbb abg Apai kasi tiket tu kt die..
dan aku hanya menumpang 2 kaki jek.. :D




Feez aka Fyzah: kenape gmbr aku xde mlm tuh??
sbb aku rase diri aku agak gemuk sgt sekarang..
rase malu tngok diri sendiri..

Kepada kwn² yg x dijemput.. sorry guys.
len kali aku bwk korang lak k..

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?