Pages

GZ xtvt - Recce to Port Dickson








 : gmbr bersama girls GZ di dpan reseption rumah 1 :

Rasanya sudah agak lama saya tidak berblogging.. x terupdate rasanya blog ini.. keadaan saya pn semakin dlm tekanan.. tekanan perasaan mgkn.. Ok, mari laa update kembali ye.. semoga dpt meningkatkn kembali trafik blog ini.. hahaha..
selama neh mcmlaa meningkat sgt kn..
Mari kembali kepada tajuk diatas :D..

Seperti tajuk diatas, dlm entry ini rasanya pernah jg aku war2 kn.. hehe.. Pada hari sabtu bersamaan 31 Oct yg lalu yakni 2 minggu yg lepas,aku dan ahli forum GZ telah melakukan xtvt berjalan dan mengambil angin di Port Dickson..personally, hampir setahun aku x kePD..
Rindu sgt akan laut yg tenang dan damai..

Tujuan? adalah utk mencari tmpt penginapan bg meraikan majlis yg akn berlangsung pada bln Jan 2010 nnt..
majlis ape?? tnggu je laa k.. InsyaAllah akn announce pada update yg akn dtg..hehe

Kira nya kesinambungan juga dr entry ini..

Lebih kurang dalam 4 buah tempat penginapan juge kami melawat.. utk melihat keadaan dalaman dan juga luaran tempat  tersebut.. hurmm... xdecide lg pn nk duduk kt mana.. well, tngu laa bln 12 nnt kot.. baru laa terdecide..

x yah laa nk story pnjg2.. bek layan gmbr kn.. gmbr byk.. tp mls jgk nk upload byk2 dlm neh..
so, letak gmbr ramai2 je laa k..



Motif gmbr diatas??
Dari jauh feez baca apa taw.. "Dibuka, Sewa Haram".. tp ape yg korang nmpk??
haha.. xkan laa rabun aku neh da melarat.. x pasal2 hari tuh  kena bahan dengan dorang..
xpe laaa.. salah sendri kn, x baca betol2..

 
Gmbr ini diambil dihadapan sebuah banglow yg dikelilingi hutan dan semak samun..
Gler owh seram tmpt neh.. xtaw laa sapa yg berani dok kt cnie.. ble kami try msuk kt umah tuh..
bertambah2 seram.. haha.. cam nk wt shooting drama seram pn ade..
Sewa pn mencanak smpai RM700++ sebuah.. ish.. tobat den.. xnak aku..

 

Gmbr kt atas neh plak diambil dlm kawasan eagle beach resort (boleh google ye)..
mmg sgt cantik laa tmpt neh..
sewa pn sgt berbaloi-baloi.. facilities sgt menarik perhatian.. cuma agak jauh dr pantai.. cm x best jek..
So, bkn dlm senarai top 5 kami juge.. alahai.. sshnye nk decide..

 
 See.. bkn men serius akak² neh berurusan dengan receptionist... kami sgt komited dgn xtvt ini..
owh.. ini bkn laa sekadar xtvt melawat² dan bergembira.. ini adalaa juge merupakan satu amanah dan tugasan utk kami pikul dan menjayakan xtvt tersebut..
Thanks to all committee yg bertungkus lumus.. Moga kelab Getzzone terus maju dan succes..





6 comments:

  1. bestnyer jalan2 sekali ngan group cenggini kan! mmg happening..hehehe

    ReplyDelete
  2. Farish: sekali sebulan je dpt berjimba cengini..

    ReplyDelete
  3. Kak Gie: yup.. sgt sonok and happening.. derang sumer support antara satu sama laen..

    ReplyDelete
  4. Hi siti:
    belum stat bercuti lg.. tu baru jalan2 cari port utk majlis akn dtg..hehe..

    ReplyDelete

Kata Anda?