This Is It..


Yeah.. really..this is..

Selepas siang harinya xtvt bersama GZ.. Malam harinya berjimba (bak kata rizz - rizz I pnjam ayat yu oke) di Sunway Pyramid..
Menonton wayang kn adalah xtvt sampingan aku..
Tp Filem kali ini laen.. Tiket sudah dibeli 2 Minggu lebih awl sblm tayangan..
Dan sgt laa limited tiket die.. If terlambat beli, For sure korang akan melangut x dapat tngok citer neh...

Alhamdulillah.. nasib kami ber6 sgt baek.. dpt seat tngah²..
xdak laa lenguh kepala tengkuk dok melangut sahaja kn..
hee.. Seyes, penuh aku rasa pawagam arituh.. walaupn kami terlewat beberapa saat utk masuk ke pawagam..
Dan nasib kami baek sbb seat tidak dicurik.. Selamat..


Tontonan ini turut disertai oleh teman² rapat dalam komuniti GZ..

 
: di depan - nida, hasyir & bard
di belakang - Korie & qrisya (xnmpk muke) ;p :

MJ & This Is It Film was so great (itu laa saja ayat yg boleh saya bgtaw).. Honestly, saya tidak laa berminat sgt ke atas diri MJ.. Tidaklaa saya berminat sehingga perlu beli segala album dia.. saya hanya mengenali dia sewaktu kecil melalui lagu black & white itu..
itu saja lagu yg saya ingat.. Tp melalui filem documentary ini, barulaa saya tahu kenapa peminat beliau sgt² menyayangi dan meminati beliau.. baru laa saya tahu kenapa setiap kali konsert yang di anjur dan dijayakan beliau, penuh panggung.. wahh.. sangat bertuah saya rasa pada malam itu.. dan saya juga hampir menangis.. menangis sbb melihat kesungguhan beliau dr segala aspek utk konsert terakhir beliau yg x smpt beliau persembahkan.. Marilaa kta sama² sedekahkan Al- Fatihah utk beliau.. Aminn..


Nie die adik MJ.. wakakaka.. perasaan menjadi perasan nk tiru MJ.. (sila muntah cpt!!)
Aksi telah dirakamkan oleh penulis sendiri ketika otw ke PD.. hehe..





Tapikan, menonton wayang selepas balek mandi manda di PD, sgtlaa tidak di galakkan.. kerana anda akan merasa sangat mengantok dan ingin ketiduran di dalam cinema.. "membazir ok.. da laa tiket neh ko beli awl.. lepas tu ko masuk and nak tidor plak.." (itu antara pesanan saya terhadap diri saya sendri) ;p

Ok, nie lg 1.. saya janji yg ini kiut.. wakakaka.. (sile meluat)
Credit to Mr Korie utk sponsored topi MJ itu.. sile kasi pnjam lg skali.. Smiling Smiley

























2 comments:

Kata Anda?