Membowling addicted..


Assalamualaikum.. Dimulakan dgn kasut bowling, gmbr pembuke.. =)

Ini cerita bkn berlaku smlm.. malah, bkn juge kelmarin, dan tiada kena mengena pn dgn hari neh..
Ini cerita sudah berlaku lebih 2 Minggu lepas.. hahahaa.. baru laa aku smpt nk menari2kan jari aku menaip belog ini.. x mengape laa..

Ade x sape² readers belog eteqcute neh suke membowling? dalam erti kata laen, get serius dalam bowling neh..  Serius tu bermaksud, ade laa 1 atau 2 bijik bola sendiri.. pastu pernah la join ape2 pertandingan bowling luar dan dalam daerah..
Ini laa yg berlaku pada cik abg ♥.. Sejak berbulan-bulan yg lepas (x ingat bulan berapa)..
Die menjadi semakin aneh kerana tiap-tiap hari selepas kerja, die mengheret saya ke summit..
Tidak laa ke wayang, die bawak saya ke Ampang Bowl kt summit tu..
dan saya pn tmpang sekaki laa membowlingkan diri.. Tangan saya smpai tumbuh marcel (betul x ejaan??) jgk laa.. x tipu.. betul neh..

Tp sejak bulan ini, sikap beliau juge semakin berlainan.. x pandang saya dah.. x caya?? tngok gmbr dibawah..

 
Sikit² masuk kedai jual peralatan bowling.. tp skrg die da ade pn satu set bola bowling.. yg xde lg cume kasut jek..
Oleh disbb die da jadi member kat Ampang Super Bowl tuh.. so, die dan 2 org kwn yg die bwk (which is one of them ade laa saya) dapat laa menggunekn kasut bowling kt sana secara percuma.. secara percuma utk kasut sajer taw..
Games die laen kira plak.. =) xde makne lak dorang nk kasi percuma..

 
Memperkenalkan pula, tuan kedai yg pakai baju merah itam tu.. yg baju puteh tu lak si Hasyirah atau nama sebenar Hasyir ;p.. teman sepermainan cik abg ♥ saya..
gmbr kedua pulak.. mereka kusyuk tngok tuan sifu menebuk bola bowling tuh.. hehe.. kusyuk jek muke maseng2..

xpelaa.. on the time maen bowling jek saya benarkan awk berdating ngn hasyirah.. hahaha.. (sorry hasyir)
kdg² x terlarat saya nk melayan dorang bermaen bowling.. paleng skit 6 games babe.. mane laa tgn aku x jd kuat dan sihat...
 
Ini laa tuan sifu.. sibuk mengukur dan menebuk bola bowling cik abg ♥ sayep.. x tawlaa ape masalahnye..
saye pn x phm.. x pelaa.. (lame² bla ko da ade bola sendiri, ko akan paham fizah..) hehe
 
Dan selepas sessi menebuk tupai lubang bola bowling.. leh plak dorang pegi layan lg 2 games.. eh silap bkn 2, tp 3 games seorg... nasib baek siang hari, harge pn mcm beli nasik ayam sebungkus utk 1 game..
adeh... saya hanya mampu melihat saje.. sambil² tu mengorat bdk² darjah 6 lane sebelah.. nmpk x ade bdk tersentil kt dlm gmbr kt atas tu.. 
x pasal² aku jd cikgu dorang lak.. ye aaa.. sian aku tngok.. dorang mcm membazir duet jek..
cara baling bola pn salah.. aku ajar dorang ape yg aku taw je laa.. sbb aku baleng bola tu pn kekadang ke laut juge.. hehe..

Dan, kalo korang yg baru nk bermuke mule maen bowling tuh.. mahu cari peralatan murah dan jimat (bkn same ke tuh?) pegilaa kesini.. kedai die berhadapan dgn Ampang Super Bowl, Summit USJ..

Semoga berjaya.. cewahh.. =)

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?