110, no bertuah!! cepat pergi tikam..

Apa engkau ni, hari Jumaat mana magnum bukak, HAHA. Tak baik laa saya ajar bukan²-bukan Hari Jumaat pulak tu. Jgn ambil serius okeh. Gurau Saja.. =)



 110 Orang Followers

Alhamdullilah. Dalam beberapa hari ini kelihatan blog eteqcute mempunyai peningkatan follower yang agak baik.. Walaupun tak lah mendadak sangat yang meningkat, tapi ..saya tetap beryukur sebab blog picisan ini ada jugak yang mahu terima.. Terima kasih banyak² tak terhingga di curah kepada semua pengikut (tepuk tangan). Sebelum ni saya tak pernah terfikir follower saya akan mencecah sehingga angka seratus. Malah, ketika berada di tahap 50 orang dulu pun saya terkejut sangat. Ya laah, saya sangat jarang update satu ketika dulu. Masa jarang update tu laa follower mencanak naik sehingga 70 org. =)


Oklah, sajalaa nak tanya. Kenapa korang sudi follow blog tak best ni ey? Ke, hanya follow tapi tak baca pon.. hehe.. jangan marah, bertanya saja okeh.

Kepada pembaca yang lain terutama sekali untuk abg², kakak², adik² yang lebih senior dan akrif menulis blog, kalau sudi sila lagi bagi sedikit pandangan, apakah kekurangan blog picisan saya ni? Apa yang perlu ditambah, dibuang, dikurangkan? Saya pun mahu tahu jugak kelemahan saya. Saya manusia biasa, bisa terleka dan teralpa ketika menulis satu2 entry. =)

Tunjuk ajar ku mahaguru! tunjuk ajar kalian amat hamba hargai. Kalau rasa nak komen panjang² atau mahu tegur secara personal, emailkan saja ke Feez.mior@gmail.com ya. Saya menanti email kalian. =)

2 comments:

Kata Anda?