Pages

Bioglo| ClearPore Deep Cleansing Mask

Maaf kualiti gambar sgt kurang memuaskan.
ClearPore Deep Cleansing Mask ini sudah lama saya beli.. Tak silap saya, cuma sekali dua saja sempat saya gunakan mask ini. Bukan sebab apa, muka saya agak sensitif dengan mask jenis tarik-tarik. Macam Bioglo mask ni laa..

Entry ini terbina setelah saya membaca sebuah entry yang dihasilkan oleh raracandyfloss.com. hurmm, seperti gambarajah diatas, rara meminta saya utk menggunakan semula mask ini. Utk sama-sama kita lihat hasil. Ok ke tidak.

//heh rara, akak guna balek.. nnt kita tengok hasil sama-sama okeh. :D

Oklaa, atas pujukan itu juga, saya telah memujuk diri sendri guna balek mask ini malam td. Bayangkan laa, saya tempek mask ini sekitar pukul 2 pg mlm td.. Saya sendiri takut tengok muka saya.. haha.. ok², korang nak tengok muka saya hitam legam?? mahu..mahu?? tunggu sampai akhir entry okeh..

Punyalaa lama saya tak bukak botol mask tuh, bila buka saya tengok habis mask jd keras. yaa, keras tataw kenapa.. tapi usaha nak guna tu tetap berterusan.. sehabis tenaga saya memicit sampai keluar cecair mask. Hampir keras juga, tp tetap saya tempek. masa tempek tu baru la mcm lembut sikit..

Habis jek tempek sana-sini, saya konon-konon buat-buat tido.. Bukan konon-konon okeh, sambil bermain msj dengan En Jebard, saya tertido juga akhirnya.. pheuuw.. nasib baek tak tdow nyenyak. Kalau tak mahu sampai ke pagi muka hitam legam.

Cukup sentengah jam berbaring, dan rasa masker kat muka pn sudah kering.. saya dengan sedaya usaha membuka mask tuh.. Mak aihh.. sbb tu saya tak suka guna masker jenis tarik². Sampai meleleh air mata juga laa nak tarik sampai hbs masker tuh. Hurmm, paleng saya risau bila ada sikit² mask yang terlekat pada bulu kening tuh.. Risau tercabut bulu kening, nanti jadi OKU pula kening saya..

Hampir setengah jam saya membuka mask, mana tak setengah jam.. Tarik-tarik, berhenti ambil nafas, baru tarik balek.. T___T muka saya mmg jenis sesitif kot.

Hurmm, tapi hasilnya mmg sangat-sangat puas hati. Sebabnya habis segala black and white head hilang.. haha.. Tak di nafikan mmg bgus masker jenis mcm ini. Cuma lepas ini kalau mahu gunakan lagi, kenalaa tahan jangan sampai menanges.. T__T



harap-harap uoll tak takut lihat hitam wajah ini. T___T hitam itu menawan apa..
Feez's Note: Lepas ini kena beli baru laa. Tak larat nak picit-picit mask yang hampir keras itu.

6 comments:

  1. biarlah masa pakai hitam, enam bulan lepas ni kulit kita paling cantik ecewah :P

    ReplyDelete
  2. Rara: iye :D nnt lebih cantik dr skrg.. sapa tahu kn?

    ReplyDelete
  3. akak penah bace review pasal mask ni. penah nak beli tp die ni brg cosway kan? susahla nak cr distributer.

    ReplyDelete
  4. dhr: haah kak.. cosway pnya.. ala, senang2 akak jd je ahli cosway..smbil beli boleh tlng jual.nnt dpt kupon boleh redeem.. skrg keahlian hanya RM30 setahun.. :D

    ReplyDelete
  5. sy pakai mcm xberkesan sgt je.. =(
    kena letak tebal2 ke?

    ReplyDelete
  6. brape hrge bioglo too?xpena try pon..hee

    ReplyDelete

Kata Anda?