Ada Apa dengan netQueen.com?

 Sticky Post Entry, for new entry..Scroll down okey
Salam Sabtu semua..
How ur Weekend? harus meriah.. Mesti ada yang amik peluang utk berehat, beriadah bersama keluarga, teman & jiran..:D


Hari ini saya mahu memperkenalkan sahabat terbaru kita di alam maya, Netqueen.com.
Beberapa minggu yang lalu, saya terbaca satu entry di laman sengsawang milik rakan blogger saya iaitu En Zamdotcom dengan tajuk entry beliau netQueen? Apa tu?.



Teruja sungguh menanti kelahiran web netQueen ini.. Seperti kata En Zam dalam entry tersebut, 



Aku pasti ramai yang tertanya-tanya apa netQueen? Jadi secara ringkasnya disini yang boleh aku katakan adalah netQueen merupakan satu platform dimana kita cuba mencari bakat-bakat baru yang berminat menceburi dunia peragaan dan kami cuba mencari seorang Ratu Internet pada setiap musim dan wajah pemenang akan menjadi penghias coverpage website netQueen.





Teruja bukan? jadi apa tunggu lagi, sertai dan daftar segera. 100 Pendaftar pertama berpeluang menerima t-shirt khas dari netQueen secara percuma.
cantek tertarik bukan?
Oklaa, sekarang sesi menerjah pula. Apa yg ada dalam laman web netQueen ini?

Pertama-tama sekali yg wajib korang wat sudah tentulaa mendaftar..  


Klik pada member login
Korang akan redirect terus masuk ke sini.. masukkan data peribadi. dan *Activation code akan dihantar ke email anda. Sila semak email. . Jangan salah masuk data ya.


Sesudah mendaftar, secara rasmi korang menjadi salah seorg ahli utk web netQueen ini. Mana laa tahu kn, rezeki korang akan menjadi penghias muka depan web ini. Boleh jd glamer gitu... hehe..


Didalam web netQueen neh juga terdapat ruangan Topik Hangat perbincangan menerusi topik bulan ini. Satu topik akan di pilih utk dibincangkan setiap bulan. Selain itu juga terdapat ruangan khas utk kaum Hawa dan sessi kaunseling.  Tertarik juga saya pada topik hawa yang menampilkan beberapa entry khas utk kaum hawa. Antara topik utama yang lain adalah ruangan khas mencari bakat terpendam| Asah Bakat seperti menulis cerpen, melukis komik, kraftangan dan sebagainya. Korang boleh mempromosi bakat² yg ada di dalam ruangan tersebut. Jadi tercipta sudah satu platform utk korang mengasah bakat yang ada.. 


Semua nya di dalam satu. Hanya di web netQueen, dari konsep rohani sehingga ke konsep lahiriah.


Kalau mahu tahu secara lanjut, daftar dan layari sendiri saja. Ingat, 100 Pendaftar pertama berpeluang menerima t-shirt percuma dari pihak netQueen.. :D

2 comments:

Kata Anda?