My Date Night

Hellow Bloggersss..
Bersempena dengan ulangtahun perhubungan kami yg pertama, suka hati saya ingin menbuat satu entry berkenaan dengan

Alhamdulillah sudah genap setahun hubungan ini terjalin, dan lebih setahun kami berkenalan. Macam x percaya jer.. tp itulah hakikatnya.. Pertemuan bermula selepas saya bertukar ke tempat bekerja yang sama dengan dia. Masa tu pun kebetulan hati saya sedang hancur.. Mula-mula saya macam takut nak rapat dengan lelaki. seperti sangat fobia. Tapi naluri hati saya berkata "apa salahnya berkawan".. Kami bermula sebagai kawan. lama-lama bertukar ke title teman-tapi-mesra.. :D

Hubungan bermula suatu malam sewaktu saya sedang enak berehat dan tidor walaupn waktu itu jam hanya menunjukkan pukul 9 malam.. haha.. kata single, sapa nk telefon saya, sapa nak msj saya masa tu kn? so, saya suka tdow awl².. tiba-tiba telefon bimbit berbunyi msj. "ini fizah ke??" eh, saya betul2 tak suka msj mcm tuh.. saya akan buat tataw jek especially bila orang yang hantar msj tu x perkenalkan diri. so, saya buat tataw dan sambung tidow. Baru je nak terlelap, incoming call masuk.. haihh.. masa tu mmg nk marah sgt laa.. nasib baek terdetik hati nak angkat. Dan dia perkenalkan diri dalam telefon. haaa.. kan gentle mcm tuh.. jgn laa dok msj saja. saya tahu, sewaktu telefon dia sangat nervous. yang tak tahan tu ayat penutup bicara gayutan kami dia bagi macam neh "eh awak, ada call masuklaa.. lain kali laa kita sembang eh.." saya tahu, dia tak de idea da nak borak apa.. hahaha

Selepas sebulan berkawan teman tapi mesra, saya dan dia menjadi semakin rapat... kemana-mana sering bersama. Dan selalunya selepas waktu bekerja, kami sering menghabiskan masa di Restoran Bidara, Bandar Sunway. Hoyeeahh.. sampai pekerja2 restoran tu da kenal kami dan tahu kat mana meja yg sering kami duduk.

Sebenarnya kami sendiri tak pasti bila perasaan kasih dan sayang antara kami berputik. Dan hubungan yang dulunya hanya teman tapi mesra, tidak pasti juga bila tarikhnya terjalin. Oleh itu, kami membuat satu keputusan sebulan selepas tarikh perkenalan kami.. bertarikh 7/04/2009. Kami juga sangat suka menonton wayang. Paling kurang, sekali seminggu mesti pergi. 

Hurm, kalo laa dapat menonton citer Date Night neh umpama hadiah ulangtahun laa utk kami.. haha.. dapat tngok free lak tuh.. ape salahnye saya mencuba nasib kn..kalo terlewat pn, xdak rezeki laa namanya tuh.. x ape, try next time.. :D 


No comments:

Post a Comment

Kata Anda?