Salam Takziah atas Sebuah Pemergian

Bila mana perginya seorang insan yg unik, hilanglaa sebutir bintang bersinar.. 
Semoga roh Allahyarham Mior Ahmad Fuad ditempatkan dikalangan org-org yg beriman.

Salam kwn2. saya mgkn terlewat utk membuat satu entry khas ini. kerana seperti hilang kekuatan. Sekarang ini pun macam tak de kekuatan. Sebab tu rasa nak tulis pendek2.. Sebab nanti saya nanges lg.
Ucapan Takziah ditujukan kepada isteri arwah dan anak2.. ibu bapa Pak Din. apa yang saya harapkan semoga keluarga arwah tabah mengharungi kehidupan mendatang. Perginya Arwah sekelip mata tak bermakna hidup kalian juga turut pergi. 

Apa yang saya fikirkan sekarang, macamana anak-anak arwah meneruskan hidup tanpa insan yg bergelar ayah.. Ya Allah, tak dapat saya bayangkan andai saya yg berada di tempat mereka.

I'm miss Din Beramboi. apa yang tinggal sekarang, hanya memori gelak ketawa dan lawak dia yg bikin org boleh pecah perut. Lawak yg sempoi dan mmg slumber. Semoga Allah memberi berlipat ganda kepada arwah di atas usaha arwah  mengembirakan kita rakyat Malaysia.. Aminn.

Al-Fatihah utk arwah.

Notacintahati: semalam di ABP sy merasai sendri sedihnya hati apabila kehilangan sahabat karib. Sabar eh Pak Nil.

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?