#2 Alahai traffikku.. (Edisi timbang tara)

Hellow reader.

Setelah bersarapan dengan 2 karipap 1 cucur badak yg telah dibeli oleh kak syikin, minuman pulak nescafe yg dibuang ais sedikit yg dibeli oleh Mr Love saya. Saya telah bersedia dengan sepenuh jiwa utk memaparkan rekod analitik saya sepanjang minggu ini bermula dari 28 April sehingga 04 May. Rekod ini di print skrin sekitar pukul 11.40 malam td.

Ini hanya utk simpanan dan rekod saya. Kali terakhir saya merekodkan didalam entry adalah pada 3/2/2010 di entry ini, iaitu sekitar 3 bulan yang lalu. Kalau ikutkan, trafik saya mmg menurun dari rekod sebelumnya. Mgkn sewaktu trafik tengah meningkat naik dahulu, saya tidak menggunakan peluang itu dengan baik. Walaupun kelihatan trafik agak baik waktu itu, tapi graf tidak stabil. Sehari dua saja cecah 100, lepas tu kembali ke sedia kala :pandacloud_14: .

Saya punya trafik memang tak sehebat kamu..kamu.. dan kamu. Heh, itu kan rezeki masing2..


Tetapi Alhamdulillah,saya bersyukur. Sebab, peningkatan yg sangat ketara berbanding beberapa bulan dahulu. Saya mencuba berusaha dengan lebih keras, saya cuba ambil nasihat yg dikongsi rakan2 sebagai kata2 perangsang saya.

Dan saya mohon kalian memberi ruang kepada saya dalam dunia blogging ni.. Kritik apa yang perlu dikritik, nasihat apa yg salah dan pujilah jika perlu dipuji. HEHE.. itu sebagai motivasi saja tahu..

Apa yang saya belajar dari rekod diatas adalah. Hari-hari kena kasi mahu update wokeh. :laptop:Tableh ponteng kerja lagi macam dulu.. Haih, semoga semangat ini sentiasa berterusan. Aminn..

Nota mulut: utk adik2 yg baru dalam bidang blogging, kalau blog korang tengah sarat dengan trafik, teruskan usaha.. Pasti akan ikut jejak abg², kakak² dan kawan² korang yg ada trafik bagus.

9 comments:

  1. salam feez, tahniah ye teruskan usaha :)insyallah blh up lagi :)

    ReplyDelete
  2. tahniah. okla tu, biar lambat asal selamat. hehehe. di kala trafik sedang tinggi, sayangilah blog anda. jangan jadi macam blog i. busy time blog tengah ramai orang. sekarang dah xbusy, trafik pula kurang. hehehe :P

    ReplyDelete
  3. chokilala: haha, sedang belajar dr kesilapan lampau. Biar lmbt, tp trafik kekal tak jatuh. Ala, kalau trafik U jatuh pn tetap mencecah lebih dr I kn? ngeh

    yanmie: Kak yan, thnks.. mintak support ya. kalau salah sila bg tnjuk ajar. :D

    ReplyDelete
  4. trafik ni byk cara leh dapat :P tapi kesungguhan kene ada :P

    ReplyDelete
  5. syahirul: thnks bro.akan berusaha lebih mantap selepas ini :D

    ReplyDelete
  6. hee dh makin naik dh. okay lah lagipn akak rajin dtg belog kan comel like that :P

    ReplyDelete
  7. traffic blog bro pun xmenentu gak..

    tp ok je... asalkan ada yang sudi membacanya huhuhu

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  8. Bro Framestone: ya lah bro.kalau takde org baca, matilah tak dak trafk langsung kn?

    ReplyDelete
  9. Trafik menurun mungkin juga sebab internet down beberapa hari tak pun masuk seminggu. Saya pun turun gak trafik...

    ReplyDelete

Kata Anda?