Pages

Hari Rabu.

Assalamualaikum.

Rutin saya untuk hari ini (hari kurang sehat).

  • Bangun pagi - Pening kepala, pegi mandi tapi kepala masih pening.
  • Rehat depan FB - pening kepala masih tak hilang. Kepala rasa mcm dah goyang-goyang.
  • Makan tengahari - kepala masih pening, tapi ku gagahkan buat house work.  Nanti siapa nak buat kalau bukan aku yang buat kan? Gagahkan saja.
  • Lepas zohor - Pening kepala lagi.  Duduk tgk berita tapi akhirnya terlelap hampir 5 jam.  Superb.  Tidur lena tanpa gangguan.
  • Petang - terjaga pun sebab Acot ngiau mintak masuk rumah.  Masih pening kepala..  Tapi Alhamdulillah, ada pengurangan sikit.
  • Aktiviti petang, buat minum petang, lepas minum nescafe Alhamdulillah, makin pulih pening kepala ni.  Adakah pengaruh kafein mampu memulihkan sakit kepala?  Ada kekeliruan di situ.

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?