Prolog.

Assalamualaikum wbt.

Sebelum memulakan penulisan semula, saya nak "Say Hello Good Morning". Lama menyepi dari dunia blogging tak bermakna saya tidak mengambil tahu perihal dunia blog.

Sejak dua menjak sebelum perjalanan bercuti bermula, saya kembali rajin mengoogle dan blogwalking untuk dapatkan segala info perihal dunia Backpackers dan travel.

Buat yang belum mengetahui, saya yang dahulu berstatus bujang sekarang sudah bertukar tittle di awal nama ditambah dengan Puan. Alhamdulillah genap sudah 10 bulan berlalu menajalani kehidupan berumah-tangga.

Saya sebenarnya berazam sejak selesai majlis perkahwinan lagi. mahu update dan aktif kembali blogging. banyak yang mahu cerita dan share. tapi situasi sangatlah tidak menyebelahi. :) Keadaan kelajuan dan kehendak internet yang tidak mengizinkan. HIHI

Okay, InsyaAllah. Bermula dengan prolog, saya cuba untuk update dari masa ke semasa. Mungkin selepas ini Blog ini akan terisi dengan pelbagai kisah rumah tangga, cerita susun atur, kemas rumah, travel journal dan pelbagai lagi.

oh ya, tak lupa juga dengan kisah masakan hari ini.

Jumpa di next entry.

No comments:

Post a Comment

Kata Anda?